چگونه اعتماد به نفس کودکان را تقویت کنیم
کد خبر: 4111264
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
در فرهنگسرای کار و تعاون بررسی می‌شود

چگونه اعتماد به نفس کودکان را تقویت کنیم

فرهنگسرای کار و تعاون با هدف گسترش فرهنگ حلم، صبر، احترام، آرامش و مهربانی در روابط فردی، اجتماعی و خانواده کارگاه آموزشی رایگان «چگونه اعتماد به نفس کودکان را تقویت کنیم» را برگزار می‌کند.

افزایش اعتماد به نفس کودکانبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، اعتماد به نفس سالم، یکی از مهم‌ترین پایه‌های زندگی است که می‌تواند در دوران کودکی شکل بگیرد. اعتماد به نفس سالم به کودکان و نوجوانان اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های جدید را امتحان کند، خطرپذیر باشند و مشکلات و مسائل را حل کنند.

با توجه به اینکه محیط خانواده و والدین نقش بسیار مهمی در شکل‌گیری و تقویت اعتماد به نفس  در میان  کودکان  و نوجوانان دارد برنامه‌ای در قالب کارگاه آموزشی و با هدف تقویت اعتماد به نفس سالم در میان کودکان و نوجوانان، سه‌شنبه، 13 دی‌ماه از ساعت 10:30 تا 12 با حضور محبوبه صالح‌نیا، کارشناس ارشد مشاوره خانواده برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به فرهنگسرای کار و تعاون به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک 76 مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66029060 تماس بگیرند.

آرزو قاسمی

انتهای پیام
captcha