دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام تجلیل شدند
کد خبر: 4105256
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام تجلیل شدند

به‌مناسبت ۱۶ آذرماه و روز دانشجو از سه دانشجوی فرهنگی مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی ایلام در محل سالن جلسات دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تجلیل به‌عمل آمد.

مراسم تجلیل ازدانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردیبه گزارش ایکنا از ایلام، منصور احمدی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام امروز، ۱۶ آذرماه در محل سالن جلسات دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، در جمع دانشجویان مراکز آموزش علمی کاربردی استان، ضمن تبریک روز دانشجو به کودتای ۲۸ مردادماه سال ۱۳۳۲ اشاره کرد و گفت: آمریکا در آن سال دولت مصدق را از کار انداخت و حکومت شاهنشاهی مجدد راه‌اندازی شد از آن طرف شاه برای قدردانی از آمریکا، نیکسون را به ایران دعوت می‌کند و در روز ۱۶ آذرماه این امر مورد اعتراض دانشجویان قرار گرفته و موجب شهادت سه تن از دانشجویان دانشگاه تهران به‌نام‌های رضوی، بزرگ‌نیا و قندچی می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام با اشاره به وقایع اخیر در کشور گفت: دانشجویان با نقد‌های منصفانه امور کشور را دنبال کنند و اگر مطالبه‌ای دارند از طریق مناظره و کرسی‌های آزاداندیشی پیش ببرند و با آگاهی و بصیرت تولیدات رسانه‌های بیگانه را رصد کرده و شرایط کشور را تحلیل کنند.

احمدی با تأکید بر اینکه رسالت دانشگاه‌های علمی کاربردی، مهارت آموزی و کارآفرینی است، اظهار کرد: دانشجویان این مراکز با کارآفرینی و ایجاد اشتغال می‌توانند در جامعه امیدآفرینی کنند که نشان از توسعه آموزش عالی در کشور دارد.

در ادامه مراسم؛ از دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام «سهیلا خسروی‌نژاد»، «کوثر کرمی» و «نسرین منتظری» به‌عنوان دانشجوی فعال فرهنگی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha