خبری خوش برای پژوهشگران علوم انسانی در ایلام
کد خبر: 4103767
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

خبری خوش برای پژوهشگران علوم انسانی در ایلام

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان ایلام از حمایت این سازمان از محتوای مکتوب حوزه علوم انسانی که دارای ویژگی نوآوری و در جهت رفع نیازهای استانی و ملی باشد خبر داد.

ایرج گوهریایرج گوهری، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان ایلام، در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: پژوهشگران بسیجی حوزه علوم انسانی، می‌توانند تولیدات خود را برای حمایت مادی و معنوی تا ۱۵ آذر به سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان ایلام ارسال کنند.

وی با بیان اینکه پژوهش‌های پژوهشگران پس از بررسی کارشناسان کمیته ارزیابی سازمان بسیج علمی و پژوهشی کشور، مورد حمایت مادی و معنوی قرار می‌گیرند، گفت: نوآوری، رفع نیاز‌های استانی و ملی و بروز بودن موضوعات از اولویت‌های حمایت از طرح‌های پژوهشی است.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان ایلام تصریح کرد: سقف حمایت از محتوای مکتوب در این طرح ۷ میلیون تومان خواهد بود و در کتب مورد حمایت شده، نام سازمان بسیج علمی و پژوهشی درج خواهد شد.

گوهری با بیان اینکه پژوهشگران متقاضی استفاده از این طرح حمایتی می‌توانند، تولیدات پژوهشی خود را در قالب فایل pdf به سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان ایلام واقع در خیابان امیرکبیر، مؤسسه فرهنگی و آموزشی رزمندگان ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha