نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی المصطفی برپا می‌شود
کد خبر: 4103394
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲

نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی المصطفی برپا می‌شود

رئیس دبیرخانه دائمی هفته پژوهش جامعةالمصطفی العالمیه از برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی جامعةالمصطفی با مشارکت مراکز و نمایندگی‌ها از ۲۶ آذرماه خبر داد.

حمیدرضا قلی‌زاده، رئیس دبیرخانه دائمی هفته پژوهش جامعةالمصطفی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حمیدرضا قلی‌زاده، رئیس دبیرخانه دائمی هفته پژوهش جامعةالمصطفی امروز هشتم آذرماه در نشست هم‌اندیشی مدیران و کارشناسان علمی مراکز و نمایندگی‌های المصطفی با بیان اینکه برنامه‌های هفته پژوهش از روز شنبه ۲۶ آذرماه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم هفته پژوهش برپایی نمایشگاه متمرکز توانمندی‌های پژوهشی جامعةالمصطفی در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) است.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌مندی از تجربیات پیشین برگزاری نمایشگاه یکپارچه دستاورد‌های پژوهشی جامعةالمصطفی، خاطرنشان کرد: در کنار نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی، ویژه‌برنامه‌هایی مدنظر قرار گرفته که برپایی نشست‌های علمی، گعده‌های طلبگی و... از جمله این رویکردهاست.

رئیس دبیرخانه دائمی هفته پژوهش المصطفی به برنامه‌ریزی‌های مشترک مراکز و نمایندگی‌های جامعةالمصطفی در برپایی ویژه‌برنامه‌های علمی در فضای نمایشگاه اشاره کرد و ادامه داد: اولویت برگزاری نشست‌های علمی با مراکزی است که طرح توجیهی و درخواست خود را زودتر ارسال کنند.

قلی زاده با بیان اینکه شعار هفته پژوهش امسال «آینده‌پژوهی در پژوهش المصطفی» است، افزود: برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی مراکز به‌صورت مستقل به قوت خود باقی است و مجموعه‌های جامعةالمصطفی می‌توانند در کنار حضور قوی در نمایشگاه متمرکز دستاورد‌های پژوهشی، نمایشگاه اختصاصی با موضوع شعار سال در هفته پژوهش برپا کنند.

وی همچنین از اعلام آمادگی چاپخانه مرکز بین‌المللی نشر المصطفی برای پشتیبانی و حمایت از مجموعه‌ها را مورد توجه قرارداد و تصریح کرد: در نمایشگاه متمرکز دستاورد‌های پژوهشی جامعةالمصطفی، تمرکز بر ارائه آثار علمی سه سال اخیر مجموعه جامعةالمصطفی خواهد بود.

رئیس دبیرخانه دائمی هفته پژوهش ضمن تأکید بر توجه به ایمنی‌بخشی غرفه‌ها، اظهار کرد: در آیین اختتامیه نمایشگاه متمرکز دستاورد‌های پژوهشی جامعةالمصطفی، از غرفه‌داران فعال در این نمایشگاه تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha