سومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان ایلام برگزار شد
کد خبر: 4101032
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

سومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان ایلام برگزار شد

سومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان ایلام امروز، 29 آبان‌ماه در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد.

حسن بهرام نیابه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا، استاندار ایلام، امروز،  ۲۹ آبان‌ در سومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان، در سالن شهید رجایی استانداری ایلام، اظهار کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در ساماندهی امور جوانان نقش کلیدی دارند.

وی با بیان اینکه ضوابط و مقررات و مشوق‌های ازدواج و فرزندآوری باید برای مردم اطلاع‌رسانی شود و عملکرد ادارات در حوزه ازدواج جوانان در استان به سمع و نظر مردم برسد، افزود: تصمیم سازی در خصوص جوانان مشارکت همه دستگاه‌ها را می‌طلبد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تصریح کرد: ۷۰ سالن و مجموعه در استان برای برگزاری مراسم ازدواج در نظر گرفته شده است و هیچ اجاره بهایی برای برگزاری مراسم ازدواج از متقاضیان دریافت نمی‌شود و ایلام رتبه نخست کشور از نظر  پرداخت تسهیلات ازدواج در هفت ماهه سال ۱۴۰۱ را دارد و یک هزار نفر در  نوبت وام ازدواج هستند که باید همه بانک‌ها در این راستا اهتمام جدی داشته باشند.

بهرام‌نیا گفت: اقدامات انجام شده در حوزه تسهیل امر ازدواج جوانان رضایت بخش است و بستر‌های فرزندآوری به نسبت گذشته مهیا شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره بر حضور مدیران کل استان در تمامی جلسات، گفت: طی بازه زمانی شش ماهه تعداد دفعات حضور مدیران در نشست‌های استانداری به  وزارتخانه‌های متبوع ارسال و عملکرد مدیران در این راستا بررسی می‌شود.

انتهای پیام
captcha