اعلام هشدار نارنجی آلودگی هوا در تهران
کد خبر: 4101005
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

اعلام هشدار نارنجی آلودگی هوا در تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار نارنجی آلودگی هوای تهران خبر داد و از مردم خواست در تردد خودروها مدیریت لازم را داشته باشند.

اعلام هشدار نارنجی آلودگی هوا در تهران

به گزارش ایکنا، حامد یزدی‌مهر، مدیر کل مدیریت بحران استان تهران با اعلام هشدار نارنجی آلودگی هوا در پایتخت گفت: به همه شهروندان به خصوص افراد دارای بیماری زمینه‌ای توصیه می‌شود از قرارگیری در فضای باز خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه برای دوشنبه ۳۰ آبان‌ماه تا چهارشنبه دوم آذر ماه پایداری جو پیش‌بینی شده است، گفت: انباشت آلاینده‌ها، کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها را موجب شده است و به همه شهروندان توصیه می‌شود در تردد خودروها مدیریت لازم را داشته باشند.

یزدی‌مهر افزود: از همه مردم عزیز می‌خواهیم نسبت به هشدارهای صادر شده حساس باشند و با توجه به اعلام‌های قبلی از وقوع آسیب و خطرهای احتمالی جلوگیری کنند.

میانگین شاخص کیفیت هوا در 12 ساعت گذشته (با تأکید بیشتر بر روی سه ساعت آخر در شرایط جوی متغیر) برای میانگین کل ایستگاه‌ها شاخص 138 و وضعیت ناسالام برای گروه‌های حساس اعلام شده است.

روز گذشته نیز هشدار وضعیت زرد آلودگی هوا با شاخص 119 برای تهران صادر شده بود که با پایداری هوا و افزایش آلودگی به میزان 138 در حال حاضر رسیده است.  

انتهای پیام
captcha