اساتید حوزه نباید نسبت به سبک زندگی طلاب بی‌تفاوت باشند
کد خبر: 4098541
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
عضو مجلس خبرگان رهبری:

اساتید حوزه نباید نسبت به سبک زندگی طلاب بی‌تفاوت باشند

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: اساتید حوزه نباید نسبت به سبک زندگی و رفتار اجتماعی طلاب و دانش‌پژوهان بی‌تفاوت باشند.

حجت‌الاسلام مجید تلخابی، رئیس مجتمع آموزش عالی فقه جامعةالمصطفی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید تلخابی، رئیس مجتمع آموزش عالی فقه جامعةالمصطفی و عضو مجلس خبرگان رهبری امروز ۱۹ آبان طی سخنانی در هم‌اندیشی اساتید مدرسه علمیه صادقیه تحت اشراف المصطفی اظهارکرد: امروز با توجه به هجمه دشمنان اسلام و انقلاب نیازمند تببین همه جانبه مسائل به ویژه مسائل سیاسی روز ایران و جهان برای طلاب و دانش‌پژوهان هستیم.

وی افزود: در اهیمت و ضرورت تببین مسائل روز توسط اساتید همین بس که گاهی یک نکته در کلاس درس توسط استاد گفته می‌شود و طلبه یک‌ عمر از آن استفاده می‌کند؛ طلاب حتی در مسائل بصیرتی و سیاسی حرف اساتید را می‌شنوند و قبول دارند.

تلخابی ضمن تأکید بر حفظ عزت‌نفس طلاب، با بیان این که اساتید نباید نسبت به سبک زندگی و رفتار اجتماعی طلاب و دانش‌پژوهان بی‌تفاوت باشند، تصریح کرد: آراستگی طلاب و دانش‌پژوهان به زی طلبگی و تبیین نحوه رفتار طلاب با مردم، با دوستان، رفتار او در بازار از جمله مسائل و نکات مهمی است که اساتید باید بدان بیش از پیش توجه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha