رسانه‌ها جهاد تبیین و امیدآفرینی را مأموریت اصلی خود بدانند
کد خبر: 4089743
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰

رسانه‌ها جهاد تبیین و امیدآفرینی را مأموریت اصلی خود بدانند

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه رسانه‌ها در جنگ ترکیبی امروز، نقش عمارهای انقلاب را برعهده دارند، جهاد تبیین و امیدآفرینی را دو وظیفه اصلی رسانه‌ها برشمرد.

حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سردار حسین زارع‌کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، 12 مهرماه در دومین همایش دیده‌بان صبح، اصحاب رسانه را عمارهای انقلاب عنوان و اظهار کرد: جامعه ایران اسلامی امروز در جنگ ترکیبی، رسانه‌ها را به عنوان عمارهای انقلاب می‌طلبد.

وی ادامه داد: امروز جهاد تبیین یک فریضه آنی و عینی و همگانی است و لذا اصحاب رسانه باید به خود آمده و نقش خود را در جنگ ترکیبی دشمن در عرصه‌های مختلف ایفا کنند.

زارع‌کمالی افزود: امروز هدف دشمن جابجا کردن ارزش‌ها و باورها است زیرا به خوبی درک کرده که از طریق جنگ نظامی به اهداف خود دست پیدا نمی‌کند و تنها راه تسلط بر نظام اسلامی، جابه‌جایی باورها و جنگ شناختی است.

وی در ادامه با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری، گفت: وقتی فرمانده وارد میدان می شود یعنی این که سربازان به خوبی عمل نکرده‌اند لذا امروز باید به خود نهیب بزنیم که چرا جهاد تبیین را به خوبی انجام ندادیم تا امام جامعه، خود وارد میدان شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: باید مراقب باشیم که خدای ناکرده، صحنه امروز تکرار کوفه، سقیفه و کربلا تبدیل نشود و در کنار امام و رهبر خود تمام قد و با شناخت درست از دشمن و درک صحیح از شرایط باقی بمانیم و لذا باید قبل از بروز فتنه در جامعه مانند شهدا عمل کنیم، یعنی شناخت هدف دشمن و حضور به موقع در آن میدان.

زارع‌کمالی بیان کرد: امروز دو وظیفه مهم جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی بر عهده همگان است که نقش رسانه‌ها در این زمینه بسیار مهم و اثرگذار بوده و باید به عنوان مأموریت اصلی خود در نظر گیرند.

رونمایی از کتاب، اجرای گروه سرود فجر جاوید، تجلیل از 10 رسانه‌ فعال در حوزه بسیج از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha