سرپرست دفتر نهاد نمایندگی رهبری در بنیاد ملی نخبگان منصوب شد
کد خبر: 4089667
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
با حکم حجت‌الاسلام رستمی؛

سرپرست دفتر نهاد نمایندگی رهبری در بنیاد ملی نخبگان منصوب شد

حجت الاسلام مصطفی رستمی طی حکمی حجت الاسلام سعید کرمی را به عنوان سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان منصوب کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید کرمی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی نهاد با حفظ سمت از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی به عنوان سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان منصوب شد.
 
مراسم معارفه نیز با حضور معاون علمی رئیس جمهور، روح‌الله  دهقان  فیروزآبادی، رییس بنیاد نخبگان، ناصر باقری مقدم و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی برگزار شد.
 
متن حکم بدین شرح است:
 
حجت الاسلام سعید کرمی
 
تعالی و پیشرفت همه جانبه کشور، در کنار نقش آفرینی نخبگان و سرآمدان علمی، فرهنگی و مدیران توانمند، نیازمند تعمیق و تقویت بیش از پیش هویت ملی و دینی و دمیدن روح تعهّد به پیکره جامعه و به ویژه مراکز علمی است.
 
از این رو با هدف تحقق این مهمّ و پیرو تاکید رهبر معظم انقلاب«أدام الله ظله العالی» مبنی بر ارتباط تنگاتنگ نهاد نمایندگی ایشان با نخبگان و مراکز تصمیم ساز در این حوزه، جنابعالی را که برخوردار از صلاحیت علمی، اخلاقی و تجارب ارزشمند هستید به عنوان سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان منصوب می‌نمایم.
 
امید است ضمن هماهنگی با مدیران خدوم و پرتلاش بنیاد و بهره‌گیری از ظرفیت فکری اساتید و صاحب نظران در انجام وظایف محوله موفق باشید.
انتهای پیام
captcha