«همه حاضر» تا تمامی بچه‌های ایران لوازم‌التحریر داشته باشند + فیلم
کد خبر: 4087121
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

«همه حاضر» تا تمامی بچه‌های ایران لوازم‌التحریر داشته باشند + فیلم

پویش «همه حاضر» با هدف تهیه یک میلیون بسته لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند اجرا می‌شود.

«همه حاضریم» تا همه بچه‌های ایران لوازم‌التحریر داشته باشند

محمدرضا عامریان، دبیر کارگروه منزلت و حمایت قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر که متولی اجرای پویش ملی «همه حاضر» در وزارت آموزش و پرورش است در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه پویش همه حاضر از یک ماه پیش با هدف تهیه یک میلیون بسته لوازم‌التحریر برای کودکان بی‌بضائت آغاز به کار کرده است، گفت: به دستور محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور ابتدا این پویش در سطح دستگاه‌های مختلف کشور اجرا شد تا آنها در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در این پویش شرکت کنند.

وی اعلام کرد: این پویش اکنون وارد فاز مردمی شده است و از مردم خیراندیش‌مان دعوت می‌کنیم در این پویش شرکت کنند تا تمام بچه‌های نیازمند بتوانند لوازم‌التحریر مورد نیازشان برای تحصیل در اختیار داشته باشند.

عامریان با اشاره به اینکه تهیه یک میلیون بسته لوازم‌التحریر حدود 250 میلیارد تومان هزینه در پی داشته که 100 میلیارد تومان آن توسط دستگاه‌های مختلف تأمین شده است، گفت: ما با مؤسسه ایران‌نوشت برای تولید محصولات ایرانی قرارداد بسته‌ایم و لوازم‌التحریری برای تهیه یک میلیون بسته تولید شده و منتظر تأمین مالی هستیم تا این لوازم‌التحریر را تحویل بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: البته در برخی از استان‌ها از جمله استان فارس که روز گذشته 15 هزار بسته میان دانش‌آموزان توزیع شده، بخشی از این بسته‌ها آماده و در بین دانش‌آموزان نیازمند در حال توزیع است.  

«همه حاضریم» تا همه بچه‌های ایران لوازم‌التحریر داشته باشند

عامریان در خصوص نحوه مشارکت در این پویش، گفت: این پویش تا آخر مهر ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به تهیه لوازم‌التحریر برای کودکان نیازمند می‌توانند با شماره‌گیری 77*780*# یا با شماره کارت 5029087001452344 در این پویش شرکت کنند.

وی اضافه کرد: همچنین در سایت دی‌جی کانون که محل فروش محصولات کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان است، (https://digikanoon.ir ) لوازم‌التحریر ایرانی با تخفیف 50 درصد عرضه شده که افراد هم می‌توانند برای فرزندان خودشان خرید و هم بسته مورد نظر خود را خریداری و به کودکان نیازمند هدیه کنند.

عامریان گفت: اگر افرادی هم هستند که در منزل لوازم‌التحریر دارند، می‌توانند به آموزش و پرورش شهر خود مراجعه و آنها را هدا کنند. از شب گذشته نیز برنامه همه حاضر از ساعت 18:30 بر روی آنتن شبکه سوم رفته است تا مشارکت بیشتر مردم را جذب و بتوانیم برای همه دانش‌آموزان نیازمند لوازم‌التحریر تهیه کنیم.  

انتهای پیام
captcha