جاماندگان اربعین آیات قرآن را کتابت می‌کنند
کد خبر: 4085769
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

جاماندگان اربعین آیات قرآن را کتابت می‌کنند

ستاد کتابت نور در سایه شمس‌الشموس، کتابت جمعی قرآن کریم را برای جاماندگان اربعین حسینی تدارک دیده است تا هر مشتاق زیارت امام حسین(ع) یک صفحه از قرآن را کتابت و ثواب آن‌را به ساحت مقدس امام زمان(عج) اهدا کند.

کتابت قرآنبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، اربعین  بزرگ‌ترین گردهمایی عالم، مظهر عشق همراه بصیرت،‌ ترکیب ایمان و عشق،‌ زمینه‌ساز گسترش معرفت حسینی،‌ نشانه‌ اراده‌ پروردگار بر نصرت امت اسلامی،‌ نشان‌دهنده آمادگی عمومی و همگانی در راه خدا،‌ نماد بسیار زیبا و پرشکوه از حضور پیروان و علاقه‌مندان به اهل‌ بیت(ع) است.

جمعیت عظیمی از مردم عزیز کشورمان در این رویداد بزرگ شرکت کردند و جمعیت عظیم‌تری توفیق حضور در اربعین حسینی را نیافتند. به این منظور ستاد کتابت نور در سایه شمس‌الشموس، کتابت جمعی قرآن کریم را برای جاماندگان اربعین حسینی تدارک دیده است تا هر مشتاق زیارت امام حسین(ع) که توفیق زیارت نیافته است یک صفحه از قرآن را کتابت کند و ثواب آن‌را به ساحت مقدس امام زمان(عج) اهدا کند.

این کتابت جمعی 26 شهریورماه همزمان با روز اربعین در قدمگاه صالحیه (روبروی درب اصلی آستان مقدس امامزاده صالح(ع)) از ساعت ۱۰ تا 22 برگزار می‌شود.

در این برنامه هیئت متوسلین به امام حسن مجتبی(ع)، شورایاری تجریش، گروه جهادی امداد معلول، مدیریت محله تجریش و گروه جهادی شمس(شهدای مدافع سلامت) با ستاد کتابت نور در سایه شمس‌الشموس همکاری دارند.

یادآور می‌شود، کتابت جمعی قرآن با خط تحریری از سوی ستاد کتابت نور در سایه شمس‌الشموس برای گروه‌های مختلف مردمی نظیر زائران پیاده امام رضا(ع)، خدام رضوی، فرهنگیان، دانشجویان و طلاب و... صورت گرفته است و مصحف‌های کتابت شده به استان‌های مقدس امام علی(ع)، امام حسین(ع)، امام رضا(ع)، امام هادی و امام حسن عسکری(ع) اهدا شده است.

اسماعیل رهدار

انتهای پیام
captcha