اهدای نشان گفت‌وگوی دینی به رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی
کد خبر: 4085551
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
در کنگره ادیان قزاقستان صورت گرفت؛

اهدای نشان گفت‌وگوی دینی به رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

نشان گفت‌وگوی دینی به حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور در هفتمین کنگره رهبران ادیان جهانی و سنتی در کاخ استقلال پایتخت قزاقستان، اهدا شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در جریان برگزاری هفتمین کنگره رهبران ادیان جهانی و سنتی در کاخ استقلال پایتخت قزاقستان، قاسم ژورمات توکایف، رئیس‌جمهور این کشور جایزه بین‌المللی آستانه برای مشارکت فعال در گفت‌وگوی ادیان و نشان افتخار به برخی رهبران دینی فعال در این حوزه اهدا کرد.

این جایزه به حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رئیس شورای سیاستگذاری ادیان به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران اهدا شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین مبلغی، عضو مجلس خبرگان رهبری، مجید صمدزاده صابر، سفیر جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان و خانم زهرا رشیدبیگی؛ رئیس گروه گفت‌وگوی اسلام و مسیحیت ارتدکس و پروتستان مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌ها به نمایندگی از کشورمان نیز در این اجلاس بین‌المللی حضور دارند.

شایان ذکر است، موضوع اصلی هفتمین کنگره ادیان جهانی و سنتی «نقش رهبران مذاهب جهانی و سنتی در رشد معنوی و اجتماعی بشر در دوران پسا کرونا» اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha