آیین رونمایی از کتاب «درد بودن» در خانه موزه دکتر شریعتی
کد خبر: 4083623
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

آیین رونمایی از کتاب «درد بودن» در خانه موزه دکتر شریعتی

آیین رونمایی از کتاب «درد بودن» بازخوانی هرمنوتیکی و فلسفی کتاب «هبوط» دکتر علی شریعتی، تألیف فرامرز معتمد دزفولی در خانه‌ موزه‌ دکتر علی شریعتی برگزار می‌شود.

آیین رونمایی از کتاب  درد بودنبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، آیین رونمایی از کتاب «درد بودن» بازخوانی هرمنوتیکی و فلسفی کتاب «هبوط» دکتر علی شریعتی به همت خانه موزه شریعتی، پنجشنبه، 17 شهریورماه، ساعت 17 در خانه‌ موزه‌ دکتر علی شریعتی برگزار می‌شود.

این برنامه با حضور ناهید توسلی، دکترای فرهنگ و زبان‌های باستانی، شاعر، قصه‌نویس و منتقد ادبی، حسن محدثی گیلوایی، دکترای جامعه‌شناسی و عضو هیئت‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی و نویسنده کتاب فرامرز معتمد دزفولی، دکترای جامعه‌شناسی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

این کتاب حاوی تفاسیری است هرمنوتیکی از کتاب «هبوط در کویر» اثر علی شریعتی که در شش فصل «دغدغه‌های کلامی و دلهره‌های وجودی»، «انسان، بودن یا شدن»، «قصه‌ دینی و زبان دینی»، «زندگی، دیالکتیک معنی‌یابی و معنایی»، «توسعه‌ مفهومی نام خداوند» و «تجربه‌ کشف خود هم‌چون یک تجربه‌ دینی» از سوی نشر نگاه معاصر تدوین شده است.

حضور در برنامه برای تمامی علاقه‌مندان آزاد است و ضمنا پخش هم‌زمان برنامه به صورت زنده در شبکه اجتماعی اینستاگرام موزه، به نشانی shariatimuseum اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به خانه موزه شریعتی واقع در خیابان جمال‌زاده‌ شمالی، نرسیده به خیابان فاطمی غربی، کوچه‌ نادر، شماره ۹ مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره  6-66565565 تماس بگیرند.

منصوره مرادی‌نیا

انتهای پیام
captcha