آموزش بهینه‌سازی مصرف سوخت و انرژی در سازمان قرآنی دانشگاهیان
کد خبر: 4083447
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
غلامرضا عباسی خبر داد:

آموزش بهینه‌سازی مصرف سوخت و انرژی در سازمان قرآنی دانشگاهیان

رئیس مرکز آموزش سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور با اشاره به برگزاری دوره آموزش بهینه‌سازی مصرف انرژی در این مرکز، گفت: این آموزش‌ها براساس تفاهم‌نامه بین جهاددانشگاهی و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده برگزار می‌شود.

غلامرضا عباسی رئیس مرکز آموزش سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور

غلامرضا عباسی، رئیس مرکز آموزش سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به تفاهم‌نامه معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت و انرژی وزارت نفت، گفت: این تفاهم‌نامه در راستای توانمندسازی بانوانی که مدیر مجموعه‌های مردم نهاد (NGO) هستند، منعقد شد.

وی افزود: در همین راستا و برای ارائه آموزش‌های مطلوب به این بانوان، معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده تفاهم‌نامه‌ای با جهاددانشگاهی امضا کرد. بر اساس این تفاهم‌نامه بانوانی که مدیر سَمَن‌های مردمی هستند پس از دریافت آموزش‌های لازم به عنوان سفیران انرژی معرفی خواهند شد.

عباسی با اشاره به برگزاری اولین دوره این آموزش‌ها در سال 1400، تصریح کرد: با توجه به استقبال مطلوب مجموعه‌های مردمی از این آموزش‌ها، مقرر شد دوره دوم طی نیمه دوم امسال برگزار شود. این دوره‌ها به صورت ارائه یک سری آموزش‌های آفلاین به بانوان متقاضی است.

وی اظهار کرد: این آموزش‌ها در سه عنوان «مدیریت انرژی و بهینه‌سازی موتورخانه در ساختمان»، «دوره مقدماتی روش‌های صرفه‌جویی انرژی در ساختمان» و «دوره پیشرفته روش‌های صرفه‌جویی انرژی در ساختمان» ضبط و تدوین شده و بر روی سامانه‌ قرار گرفته است. برای هر دوره هم یک کارگاه آنلاین در نظر گرفته شده است.

رئیس مرکز آموزش سازمان قرآنی دانشگاهیان با تأکید بر اینکه این دوره‌ها به صورت رایگان تعریف شده است، بیان کرد: علاقه‌مندان برای حضور در این دوره‌های آموزشی می‌توانند به نشانی qurani.jdereg.ir مراجعه و یا با شماره 12 و 67612211 تماس گیرند.

انتهای پیام
captcha