توسعه دستاوردهای جهاددانشگاهی با به‌روزرسانی کارخانه‌های زیان‌دیده و تعطیل‌شده
کد خبر: 4083307
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
معاون وزیر صمت تأکید کرد:

توسعه دستاوردهای جهاددانشگاهی با به‌روزرسانی کارخانه‌های زیان‌دیده و تعطیل‌شده

معاون وزیر صمت بابیان اینکه حرکت جهاددانشگاهی از سال‌های اولیه انقلاب اسلامی حرکتی جهادی، رو به رشد و فناورانه بوده است گفت: می‌توان برنامه‌ها و طرح‌ها و دستاوردهای مختلف جهاددانشگاهی را توسعه داد و حتی کارخانه‌های زیان‌دیده و تعطیل‌شده را با نوآوری، به‌روزرسانی کرد تا نسبت به توسعه تولیدات این نهاد اقدام کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، سیدمحمد موسوی، معاون ماشین‌آلات و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به دستاوردها جهاددانشگاهی گفت: حرکت جهاددانشگاهی از سال‌های اولیه انقلاب اسلامی حرکتی جهادی، رو به رشد و فناورانه بوده است و این نهاد در حوزه‌های فناوری و نوآوری کارهای بسیار درخشانی انجام داده است که باعث افتخار است.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی وظیفه خود را در بخش‌های مختلف به‌خوبی انجام داده است گفت: امروز نوبت ارکان مختلف دولت همچون معاونت علمی و فناوری، صندوق نوآوری، سازمان‌های توسعه‌ای و ... است تا حمایت‌های لازم را در حوزه کاریشان از جهاددانشگاهی انجام دهند.

موسوی تصریح کرد: در این راستا می‌توان برنامه‌ها و طرح‌ها و دستاوردهای مختلف جهاددانشگاهی را توسعه داد و حتی کارخانه‌های زیان‌دیده و تعطیل‌شده را با نوآوری، به‌روزرسانی کرد تا نسبت به توسعه تولیدات این نهاد اقدام کنند.

معاون ماشین‌آلات و تجهیزات وزارت صمت ادامه داد: در این وزارتخانه ظرفیت دیگری با عنوان کانون حمایت حداکثر وجود دارد تا چنانچه نهادی که امکان استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی (که با تلاش و سختی فراوان به‌دست‌آمده) را ندارد، از ظرفیت‌های قانونی استفاده کنیم و این دستاوردها را به منصه ظهور برسانیم.

انتهای پیام
captcha