جهاد تبیین بستر مؤثری برای روشنگری دفاع مقدس است
کد خبر: 4078409
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵

جهاد تبیین بستر مؤثری برای روشنگری دفاع مقدس است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: جهاد تبیین بستر و شیوه مؤثری برای روشنگری و آگاه‌سازی نسل جدید از واقعیت‌های دوران دفاع مقدس و زنده نگه داشتن فرهنگ حماسه، ایثار و شهادت‌طلبی در جامعه است.

امیردریادار عباسی، مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی حفظ آثار استان، امیر دریادار دوم رضا عباسی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، روز دوشنبه، 24 مردادماه، در جلسه کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، با تأکید بر اهمیت موضوع دفاع مقدس، اظهار کرد: جهاد تبیین بستر و شیوه مؤثری برای روشنگری و آگاه‌سازی نسل جدید از واقعیت‌های دوران دفاع مقدس و زنده نگه داشتن فرهنگ حماسه، ایثار و شهادت‌طلبی در جامعه است.

وی با بیان اینکه کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان‌شرقی رسالت سنگینی در این خصوص برعهده دارد، گفت: تمام افراد و نهاد‌ها باید ظرفیت‌های خود را برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس پای کار بیاورند.

امیردریادار عباسی افزود: دفاع مقدس حماسه‌ای متعلق به آحاد ملت ایران است؛ لذا گرامیداشت یاد و خاطره این برهه مهم از تاریخ کشورمان، وظیفه همگانی است و همت همه افراد و نهاد‌ها را می‌طلبد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی خواستار استفاده از ایده‌ها و ابتکارات نو برای برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس شد و تصریح کرد: اعضای کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، تلاش خود را برای بهره‌گیری از پیشنهاد‌های افراد صاحب‌نظر به‌ویژه جوانان و دانشگاهیان انجام دهند.

انتهای پیام
captcha