درخواست بیش از 60 حزب عربی برای محکومیت حمله اسرائیل به غزه
کد خبر: 4076923
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷

درخواست بیش از 60 حزب عربی برای محکومیت حمله اسرائیل به غزه

بیش از 60 حزب و جریان سیاسی عربی امروز، 17 مردادماه، محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه از سوی جامعه بین‌الملل را خواستار شدند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، بیش از 60 حزب و جریان سیاسی عربی امروز، 17 مردادماه، اعلام کردند که جامعه بین‌الملل باید جسارت داشته باشد و با حملات رژیم صهیونیستی مقابله و آن را محکوم کند و اجازه ندهد این رژیم خود را فراتر از قوانین بین‌الملل تصور کند و گمان کند که نباید مورد بازخواست و مجازات قرار گیرد.

این احزاب و جریان‌ها با امضای بیانیه‌ای مشترک عنوان کردند که با نگرانی زیادی اقدامات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت بی‌دفاع فلسطین را در نوار غزه، قدس و کرانه باختری که به شهادت و زخمی شدن صدها نفر از جمله ده‌ها زن و کودک و فرد سالخورده انجامیده، دنبال می‌کنند.

آن‌ها بیان کردند که ادامه محاصره و حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی اوضاع غزه را به مراتب نسبت به گذشته وخیم‌تر کرده است.

در این بیانیه از جامعه بین‌الملل خواسته شده از ملت فلسطین به منظور پایان اشغالگری و تشکیل کشور مستقل خویش به پایتختی قدس شریف حمایت کند.

این احزاب و جریان‌های سیاسی عربی بار دیگر بر حمایت از حق ملت فلسطین در مقابله با تجاوزات و جنایات رژیم اشغالگر تاکید کردند.




انتهای پیام
captcha