عشق مدافعان حرم به ائمه اطهار(ع) ریشه‌دار است
کد خبر: 4075009
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
پیام قاضی‌زاده در پی رجعت پیکر پاک شهید اسکندری

عشق مدافعان حرم به ائمه اطهار(ع) ریشه‌دار است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی رجعت پیکر پاک شهید گرانقدر مدافع حرم سردار «عبدالله اسکندری» که از پیشگامان جبهه حق علیه باطل بودند را گرامی داشت.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی رجعت پیکر پاک شهید گرانقدر مدافع حرم سردار «عبدالله اسکندری» از پیشگامان جبهه حق علیه باطل را گرامی داشت.

در پیام سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی آمده است:

شهدای مدافع حرم با اعتقاد و اراده‌ای راسخ در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به ابرقدرت‌ها و شیطان‌صفتان ددمنش نشان دادند که ایمان الهی و عشق به ائمه اطهار(ع) در دل و جانشان و سراسر وجودشان ریشه دارد و برای دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی شهد شهادت را با افتخار می‌نوشند.

به راستی که غیرت، بصیرت و شوق شهادت در این شهدای معزز منجر شد به درجه بالایی از ایمان و ایثار نائل آیند و با درکی درست در برابر دشمنان حقیر و ذلیل قد علم کنند و نام و یادشان برای همیشه در تاریخ ماندگار و جاوید شود.

ضمن بزرگداشت مقام شامخ تمامی شهدا و ایثارگران سرافراز، رجعت پیکر پاک شهید گرانقدر مدافع حرم سردار «عبدالله اسکندری» که از پیشگامان جبهه حق علیه باطل بودند و سال‌ها با خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران عمر با برکت خود را صرف خدمت به جامعه معزز ایثارگران کردند را گرامی می‌دارم.

علو درجات و رحمت واسعه الهی و همجواری با سالار و سرور شهیدان اباعبدالله‌الحسین (ع) را از درگاه ایزد منان برای این شهید والامقام مسئلت دارم.

انتهای پیام
captcha