آغاز پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی مهد قرآن و ولایت اصفهان
کد خبر: 4067934
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

آغاز پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی مهد قرآن و ولایت اصفهان

رئیس مرکز علمی ـ کاربردی مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان از آغاز پذیرش بدون کنکور دانشجو در این دانشکده در دو مقطع کاردانی و کارشناسی خبر داد.

ابراهیم یزدیابراهیم یزدی، رئیس مرکز علمی ـ کاربردی مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا، از آغاز پذیرش بدون کنکور دانشجو در این دانشکده در دو مقطع کاردانی و کارشناسی خبر داد و گفت: این مرکز آموزشی دانشگاهی تحت پوشش مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت با مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی است.

یزدی افزود: مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان یک مؤسسه عام‌المنفعه است که به‌منظور تربیت حافظان، قاریان، مربیان و قرآن‌پژوهان ایجاد شده با این هدف که در امر آموزش، پژوهش، تبلیغ و ترویج قرآن کریم پاسخگوی نیازهای فرهنگی و قرآنی عموم مردم باشد.

وی ادامه داد: دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی به عنوان یکی از زیرنظام‌های آموزش عالی کشور در گستره ملی تربیت نیروی انسانی مؤمن، صالح، ماهر و کارآفرین در حوزه‌های علمی، آموزشی، فرهنگی، مهارتی و تربیتی را برعهده دارد. مرکز آموزش علمی ـ کاربردی مهد قرآن کریم و ولایت استان نیز بر اساس اسناد بالادستی خود در نظر دارد که به عنوان یک مرکز پیشرو، فعال، کارآمد، مؤثر، مجهز، پرنشاط و سرشار از هویت انقلابی و ایرانی در زمینه‌های مختلف به ویژه پاسخگویی به نیازهای فرهنگی و قرآنی جامعه فعالیت کند.

یزدی با اشاره به چشم‌اندازهای این مجموعه دانشگاهی اظهار کرد: از چشم‌اندازهایمان می‌توان به پیشرو بودن در ارائه خدمات نوین و نوآور و با کیفیت آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، پرورش استعدادها و تقویت خلاقیت و نوآوری در علم و برطرف کردن نیازهای آموزشی جامعه قرآنی و فرهنگی و تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآفرین، فعالیت در قرآن‌پژوهی و پژوهش‌های کاربردی، آموزش‌های آزاد، ضمن خدمت حضوری و مجازی با تقدم مصالح عمومی بر منافع فردی و گروهی و تقویت روحیه تعاون و مشارکت و مسئولیت‌پذیری جامعه علمی، فرهنگی و قرآنی و مجموعه‌های مرتبط با موضوع اشاره کرد.

وی افزود: همچنین ارتقای جایگاه مرکز علمی ـ کاربردی مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان بین مراکز علمی ـ کاربردی استان و کشور به عنوان تنها مرکز علمی ـ کاربردی در سطح کشور که در حوزه فرهنگی و قرآنی کار می‌کند و تعمیق معرفت دینی در مرکز و ارتقای همه جانبه و موزون فرهنگی و اجتماعی نیز از دیگر اهداف این مجموعه علمی است.

رشته‌‌های مرکز

رئیس مرکز علمی ـ کاربردی مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان با اشاره به اینکه ثبت‌نام در مجموع 9 رشته اتفاق می‌افتد به این رشته‌ها به تفکیک سه رشته کارشناسی و شش رشته کاردانی اشاره کرد و آ‌ن‌ها را به شرح زیر نام برد: کاردانی حرفه‌ای امور فرهنگی، کاردانی حرفه‌ای تکنولوژی آموزشی، کاردانی حرفه‌ای تربیت مربی پیش‌دبستانی، کاردانی حرفه‌ای مدیحه و مرثیه‌سرایی، کاردانی حرفه‌ای تربیت مربی قرآن کریم، کاردانی حرفه‌ای مروج اندیشه و تربیت اسلامی، کارشناسی حرفه‌ای تربیت مربی پیش‌دبستانی، کارشناسی حرفه‌ای مدیریت امور فرهنگی و کارشناسی حرفه‌ای تربیت مبلغ قرآن کریم.

وی با اشاره به مزایای تحصیل در این دانشگاه گفت: ارائه مدرک رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، استفاده از معافیت تحصیلی، بهره‌مندی از وام صندوق رفاه دانشجویی، تقسیط شهریه، بهره‌مندی از فضاهای رفاهی، اجتماعی و ... از مزایای تحصیل در این واحد دانشگاهی است.

یزدی در مورد ثبت‌نام نیز گفت: علاقه‌مندان به تحصیل در این دانشگاه می‌توانند به منظور ثبت‌نام با شماره‌های 36507738 و 36507739 کد 031 تماس بگیرند یا به نشانی سپاهان شهر، بلوار غدیر، خیابان ایثار، کوچه سپیدار 4 مراجعه کنند. ثبت‌نام مقطع کارشناسی‌ از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا 14 همین‌ماه ادامه دارد، بعد از آن نیز به مدت یک هفته ثبت‌نام مقطع کاردانی صورت می‌گیرد.

علاقه‌مندان به تحصیل در این دانشگاه می‌توانند به منظور ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش به نشانی www.samjesh.org و جهت کسب اطلاعات با شماره‌های ۳۶۵۰۷۷۳۸ و ۳۶۵۰۷۷۳۹ کد ۰۳۱ تماس بگیرند یا به نشانی سپاهان‌شهر، بلوار غدیر، خیابان ایثار، کوچه سپیدار ۴ مراجعه کنند. ثبت‌نام مقطع کارشناسی‌ از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا ۱۴ همین‌ماه ادامه دارد، بعد از آن نیز به مدت یک هفته ثبت‌نام مقطع کاردانی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha