ثبت‌نام ۲۶۰۰ شرکت‌کننده داخلی و خارجی در دوره‌های تخصصی دارالتحفیظ الهادی
کد خبر: 4067756
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۹

ثبت‌نام ۲۶۰۰ شرکت‌کننده داخلی و خارجی در دوره‌های تخصصی دارالتحفیظ الهادی

مدیرعامل مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی(ع) از ثبت‌نام ۲ هزار و ۶۷۸ نفر در دوره‌های تخصصی حفظ قرآن این مؤسسه خبر داد و گفت: در میان ثبت‌نام شدگان افرادی از چهار کشور خارجی حضور داشتند.

محمدرضا قلیچ‌خانی، مدیر مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی(ع) محمدرضا قلیچ‌خانی، مدیر مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه دوره‌های تخصصی حفظ قرآن کریم این مؤسسه به صورت رایگان اجرا می‌شود، گفت: ثبت‌نام برای سال تحفیظی جدید طی ماه‌های اردیبهشت و خردادماه سال جاری انجام شد.

وی با تصریح اینکه به دلیل استقبال از این دوره‌ها مهلت ثبت‌نام نیز تا 5 تیرماه تمدید شده بود، افزود: طی این مدت 2 هزار و 678 نفر از نقاط مختلف کشورمان و همچنین کشورهای خارجی موفق به ثبت‌نام در این دوره‌ها شدند.

قلیچ‌خانی با بیان اینکه در این دوره متقاضیانی از کشورهای امارات، آمریکا، الجزایر و پاکستان ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: بیشترین ثبت‌نام متقاضیان در کشور به ترتیب به شهرهای جهرم با ۷۸۲ نفر ثبت نامی، شیراز ۶۶۱ نفر، یاسوج ۱۸۲ نفر، تهران ۱۶۷ نفر و بندرعباس ۱۳۳ نفر تعلق دارد.

مدیرعامل مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی(ع) یادآور شد: متقاضیان پس از ثبت نام در این مجموعه و گذراندن مصاحبه ورودی و تعیین سطح، در نیمه دوم تیرماه کلاس‌های حفظ خود را آغاز می‌کنند.

وی همچنین در پایان گفت: متقاضیان می‌توانند جهت اطلاع از قبولی در مصاحبه و دیگر اطلاعات تکمیلی، به کانال‌های اطلاع‌رسانی موسسه به نشانی پیج اینستاگرام https://www.instagram.com/alhaadi114.ir/ و کانال ایتا https://eitaa.com/alhaadi مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha