برگزاری مدرسه تابستانه ویژه رده سنی 11 تا 17 سال
کد خبر: 4067318
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
از سوی جهاددانشگاهی انجام می‌شود؛

برگزاری مدرسه تابستانه ویژه رده سنی 11 تا 17 سال

مدرسه تابستانه ویژه رده سنی نونگاه و نوجوان (11 تا 17 سال) با دوره‌های آموزشی متنوع و فناورانه از سوی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

برگزاری مدرسه تابستانه ویژه رده سنی 11 تا 17 سال

به گزارش ایکنا، معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی تهران مدرسه تابستانه ویژه رده سنی نونگاه و نوجوان(11 تا 17 سال) را برای عموم علاقه‌مندان برگزار می‌کند.

دوره‌های آموزشی این مدرسه تابستانه شامل توسعه مهارت‌های هنری، آموزش فناوری اطلاعات، توسعه مهارت زندگی و آموزش زبان انگلیسی است.

در دوره آموزشی مهارت‌های هنری، طراحی و نقاشی، عکاسی با موبایل، پتینه، سفال‌گری، چرم‌دوزی و تپستری آموزش داده می‌شود.

در دوره آموزشی آموزش فناوری اطلاعات نیز متقاضیان فتوشاپ، برنامه‌نویسی به زبان اسکرچ و تولید محتوای دیجیتال را آموزش می‌بینند و در دوره آموزشی توسعه مهارت زندگی مواردی چون افزایش خلاقیت، مهارت تصمیم‌گیری، تقویت فن‌بیان و مهارت ارتباطی آموزش داده می‌شود.

دوره آموزشی زبان انگلیسی نیز مواردی چون آموزش اصطلاحات عامیانه، داستان‌پردازی، پخش فیلم و انیمیشین کوتاه را شامل می‌شود.

تنوع برنامه‌های دوره و تنوع ابزارهای توسعه مهارت، فضای آموزشی مناسب و موقعیت جغرافیایی محل برگزاری دوره و بازی و تفریح با همسالان از مزیت‌های مدرسه تابستانه است.

از دیگر مزیت‌های مدرسه تابستانه می‌توان به شرکت در رویدادها، کارگاه‌های توسعه مهارت و فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده و بهره‌مندی از اساتید و مدرسین خبره اشاره کرد.

چهارشنبه/ برگزاری مدرسه تابستانه ویژه رده سنی 11 تا 17 سال

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، کل مدت دوره هشت هفته، هفته‌ای سه روز و روزی چهار ساعت است. بخش کارگاهی و توسعه مهارت نیز 96 ساعته است. گردش علمی، طبیعت‌گردی، بازدید موزه و یا حضور در شهربازی در قالب اردوی یک روزه، برگزاری نمایشگاه و جشن پایان دوره از دیگر برنامه‌های این دوره است.

شروع دوره از 15 تیر ماه با ظرفیت محدود و هزینه ثبت‌نام برای عموم سه میلیون تومان تعیین شده است و نشانی محل تشکیل این کلاس‌های آموزشی نیز تهران، بلوار کشاورز، بعد از هتل اسپیناس، شماره 118 معاونت آموزشی جهاددانشگاهی تهران است.

علاقه‌مندان شرکت در این دوره‌های آموزشی می‌توانند به وبگاه معاونت آموزشی به نشانی www.jtt.ir   مراجعه و یا با شماره 84650 -021  تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha