20 آذر؛ آخرین مهلت ارسال آثار به مرحله استانی جشنواره «فجر تا فجر» در البرز
کد خبر: 4067208
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

20 آذر؛ آخرین مهلت ارسال آثار به مرحله استانی جشنواره «فجر تا فجر» در البرز

مدیرکل ستاد اقامه نماز البرز با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به مرحله استانی جشنواره «فجر تا فجر» در البرز تا 20 آذرماه تعیین شده است، گفت: کمیته‌های پنج‌گانه این جشنواره تعیین و معرفی شدند.

حجت الاسلام ابوالفضل مرادی مدیرکل ستاد اقامه نماز البرز

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل مرادی، مدیرکل ستاد اقامه نماز البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز به برگزاری جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی و ادبی «فجر تا فجر» با محوریت نماز در استان اشاره و اظهار کرد: فراخوان کشوری این جشنواره از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شده و در سطح استان‌ها به تازگی آغاز شده است.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا پایان دی‌ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و در روز نخست بهمن‌ماه سال جاری نیز نتایج استانی این جشنواره اعلام می‌شود.

این مسئول بیان کرد: مرحله استانی جشنواره نماز فجر تا فجر تا ۲۰ آذرماه سال جاری ادامه دارد و مرحله کشوری نیز از ۲۰ آذرماه تا پنجم بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مرادی مخاطبان این جشنواره را دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب، فرهنگیان، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، پژوهشگران، هنرمندان و سایر علاقه‌مندان دانست و گفت: مسجد و نماز و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی، نماز در منشور فکری امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای، نماز و حکمرانی اسلامی، نماز و اصلاح فرهنگ جامعه به نماز و بیانیه گام دوم انقلاب، نماز و آثار اقتصادی آن در مبارزه با فساد و فقر، نماز و خانواده تراز اسلامی و نماز و دفاع مقدس از محورهای علمی این جشنواره هستند.

مدیرکل ستاد اقامه نماز البرز در پایان از تشکیل کمیته‌های پنج‌گانه این جشنواره در البرز خبر داد و گفت: کمیته‌ها شامل دبیرخانه، ستاد برگزاری، کمیته علمی، کمیته پشتیبانی و کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام
captcha