آغاز به کار واحد آقایان مهد قرآن قزوین
کد خبر: 4067188
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

آغاز به کار واحد آقایان مهد قرآن قزوین

واحد آقایان مهد قرآن قزوین در بیست شعبه مهد قرآن قزوین، همزمان با فصل تابستان آغاز به کار کرد.

مهد قرآن قزوینفاطمه اسماعیلی، مسئول روابط عمومی مؤسسه مهد قرآن قزوین در گفت‌وگو با ایکنا، در رابطه با برنامه‌های تابستانی این مجموعه بیان کرد: با توجه به کاهش شیوع بیماری کرونا، ثبت‌نام قابل قبولی در این تابستان به ویژه از میان نوجوانان داشتیم.

وی افزود: فعالیت عمده مؤسسه ما حول حفظ قرآن است، البته آموزش رشته‌های دیگر مانند روخوانی، روان‌خوانی و ترتیل را نیز داریم.

اسماعیلی خبر از تأسیس واحد آقایان این مؤسسه داد و گفت: آقای زمانی از چهره‌های فعال قرآنی و مذهبی شهر قزوین، مدیریت این بخش را برعهده دارند و تمامی کلاس‌های واحد آقایان در بیست شعبه مهد قرآن، زیر نظر وی برقرار است، همچنین به خاطر استقبال خوب پسران از کلاس‌های ما، برخی از روزهای کانون‌ نیز صرفاً در اختیار واحد آقایان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در سراسر استان بیست شعبه فعال است، اظهار کرد: ویژگی این مؤسسه ارائه خدمات رایگان است و یکی از دلایل آن هم این است که اغلب مربیان ما از قرآن‌آموزان سابق این موسسه هستند و همکاری خوبی با مجموعه دارند. کادر اداری نیز صرفاً به نیت ترویج امور قرآنی فعالیت دارند.

اسماعیلی عنوان کرد: مکان این شعب، موقوفه‌های اهدایی از سوی مردم است و ما بابت مکان، اجاره‌بهایی پرداخت نمی‌کنیم و این از دلایلی است که باعث ادامه و توسعه فعالیت این مرکز شده است.

یادآوری می‌شود، شعبه اصلی این مجموعه قرآنی به نشانی قزوین، خیابان امام خمینی(ره)، مسجدالنبی(ص)، شبستان امیرالمؤمنین(ع) واقع شده است.

علاقه‌مندان به منظور بهره‌مندی از کلاس‌های قرآنی این مجموعه می‌توانند با شماره 02833232201 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha