مساعدت به مؤسسات قرآنی اصفهان در طرح «تابستانه شو»
کد خبر: 4067128
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

مساعدت به مؤسسات قرآنی اصفهان در طرح «تابستانه شو»

مؤسسات قرآنی که در طرح مناسبتی بنیاد فرهنگی بقیة‌الله(عج) ویژه تابستان با عنوان «تابستانه شو» شرکت کنند، مشمول دریافت مساعدت می‌شوند.

طرح «تابستانه شو»به گزارش ایکنا، مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت، مراکز و کانون‌های فرهنگی اصفهان که در طرح مناسبتی تابستان با عنوان «تابستانه شو» شرکت کنند، از سوی بنیاد فرهنگی بقیة‌الله(عج) مشمول دریافت مساعدت می‌شوند.

بازه اجرای این طرح اول تیرماه تا 31 شهریورماه عنوان شده و 25 شهریورماه نیز مهلت ارسال گزارش‌ها تعیین شده است و متناسب با حجم و کیفیت برنامه اجرایی، مبلغ حمایتی اعطا می‌شود.

همچنین طرح تابستانی جوانه‌های صالحین با شعار نشاط در پرتو معارف اسلامی در قالب قرآن و نماز، طرح تابستانی فراغت ویژه نوجوانان و نونهالان و کلاس‌های آموزشی، دوره‌های آموزشی مذهبی، هنری، ورزشی، علمی و ...، طرح یک قرار زهرایی، یک قدم برای فرج، تقویت مهارت نه گفتن به بدی‌ها و تقویت مهارت بله گفتن به خوبی‌ها، اردوهای زیارتی، تفریحی و آموزشی، مسابقات نقاشی، عکس، خاطره و ... و برگزاری مراسم مذهبی و فرهنگی به مناسبت تابستان جهت اجرا به مؤسسات قرآنی پیشنهاد می‌شود.

در این طرح، برنامه‌های تربیتی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی حضوری ویژه سنین 10 تا 17 سال که در اجرای آن‌ها تنوع و خلاقیت مورد توجه قرار گرفته باشد، حمایت می‌شوند.

یادآوری می‌شود، بنیاد فرهنگی بقیة‌الله(عج) به نشانی اصفهان، خیابان کاوه، خیابان شهید باهنر، ابتدای خیابان آیت‌الله خادمی واقع شده است.

انتهای پیام
captcha