ائتلاف نظامی استکباری به جنگ‌های بیشتر منجر خواهد شد
کد خبر: 4067048
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
محمد علی الحوثی:

ائتلاف نظامی استکباری به جنگ‌های بیشتر منجر خواهد شد

عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن تصریح کرد: ثبات منطقه نیازی به ائتلاف نظامی منطقه‌ایِ کسانی که بر اساس نگاه استکباری و تروریستی خود مردم منطقه را نابود می‌کنند، ندارد.

محد علی الحوثی، عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن

به گزارش ایکنا به نقل از  المیادین، محمدعلی الحوثی، عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن امروز، 6 تیر در حساب توئیتری خود نوشت: ثبات منطقه نیازی به ائتلاف نظامی منطقه‌ای کسانی که بر اساس نگاه استکباری و تروریستی خود مردم منطقه را نابود می‌کنند، ندارد.

این اظهارات الحوثی در سایه مقدمه چینی عربستان سعودی برای استقبال از «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا مطرح شد. کاخ سفید چند روز پیش اعلام کرد که بایدن ماه آینده برای شرکت در نشستی منطقه‌ای به شهر «جده» خواهد رفت و با «سلمان بن عبدالعزیز» شاه و «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی دیدار خواهد کرد.

در بیانیه کاخ سفید آمده است بایدن در اولین سفرش به عنوان رئیس جمهور آمریکا به خاورمیانه، در تاریخ ۱۳ تا ۱۶ جولای (۲۲ تا ۲۵ تیر ماه) به ترتیب به فلسطین اشغالی، کرانه باختری رود اردن وعربستان سفر خواهد کرد.

قرار است نشست سران شورای همکاری خلیج فارس در عربستان برگزار شود و سپس آنها نشست مشترکی با بایدن به همراه نمایندگان برخی دیگر از کشورهای عرب داشته باشند.

انتهای پیام
captcha