ورود نمایندگان دفاتر آیات عظام و مراجع عظام تقلید به مدینه
کد خبر: 4065533
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸

ورود نمایندگان دفاتر آیات عظام و مراجع عظام تقلید به مدینه

گروهی از نمایندگان آیات عظام و مراجع عظام تقلید بامداد امروز 30 خرداد وارد فرودگاه مدینه منوره شدند.

ارسالی/ ورود نمایندگان دفاتر آیات عظام و مراجع عظام تقلید به مدینه

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج،‌ يک گروه از نمایندگان دفاتر آیات عظام  و مراجع تقلید بامداد امروز دوشنبه 30 خردادماه وارد مدینه منوره شدند.

با ورود اين گروه از نمایندگان آیات عظام، دفاتر نمایندگی مراجع تقلید در مدینه منوره فعال شده و مقلدان می‌توانند برای امور شرعی و مذهبی به آنان مراجعه كنند.

دفاتر نمایندگی مراجع عظام تقلید شیعه به منظور پاسخگویی به سوالات و دیگر امور شرعی در ايام حج در شهرهای مقدس مدینه و مکه  راه اندازی می‌شود.

بر اساس اين گزارش، تمامی زائران می‌توانند به صورت مستقیم یا از طریق روحانیون کاروان‌های خود هر گونه سوال یا مورد شرعی را در باره مناسک حج تمتع و موضوعات مرتبط با آن، با نمایندگان مرجع تقلید خویش مطرح کرده و بر اساس پاسخ دریافتی اقدام کنند.

ارسالی/ ورود نمایندگان دفاتر آیات عظام و مراجع عظام تقلید به مدینه

همچنین هيئتی از بعثه مقام معظم رهبری به سرپرستی حجت‌الاسلام والمسلمين محمد حسين عسگری علويه مسئول دفتر نمايندگی بعثه در قم  با حضور در محل اسكان نمايندگان دفاتر مراجع، ورود آنان به شهر پيامبر (ص) را خيرمقدم گفت و آمادگی بعثه جهت فراهم كردن تسهيلات مناسب برای فعاليت دفاتر بيوت مراجع را اعلام كرد.

آگاهی مقلدان هر یک از مراجع تقلید از احکام مناسک حج امری مهم و ضروری است و این وضعیت، ایجاب می‌کند که آنان بتوانند به راحتی و در هر مرحله از مناسک، سوال‌های خود را مطرح سازند تا بدون هیچ ابهام و اشکالی، این تکلیف و فریضه بزرگ الهی را به انجام برسانند.

انتهای پیام
captcha