ارائه خدمات تأمین مالی اسلامی به فعالان ساخت و ساز در استرالیا
کد خبر: 4065018
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲

ارائه خدمات تأمین مالی اسلامی به فعالان ساخت و ساز در استرالیا

یک شرکت فعال در حوزه تأمین مالی اسلامی در سیدنی استرالیا، خدمات خود را برای سازندگان و توسعه‌دهندگان املاک ایجاد کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از Broker News، محصول جدید این شرکت که  اجاره فاینانس (Ijarah Finance) نام دارد، به فعالان بخش ساخت‌ و ساز کمک می‌کند تا پروژه‌های ساختمانی تا سقف 5 میلیون دلار را با استفاده از رویکرد مالی بدون ربا انجام دهند.

رویکرد اجاره فاینانس اصل اجاره به شرط تملیک است.

ولید عیاد(Ayad Walid)، مدیر اجاره فاینانس گفت: دفتر ما از سال 2003 در جنوب غربی سیدنی مستقر است، بنابراین ما سازندگان و توسعه‌دهندگان دینی مسلمان زیادی داریم که به دنبال تأمین مالی برای ساخت و ساز تجاری بدون استفاده از قراردادهایی هستند که ربا ندارند.

عیاد ادامه داد: ما بسیار هیجان‌زده هستیم که اکنون می‌توانیم بودجه برای پروژه‌های ساخت و ساز و توسعه تا سقف 5 میلیون دلار ارائه دهیم.

اجاره فاینانس، از ابتدای تأسیس خود با استفاده از یک قرارداد مالی مبتنی بر شریعت به مشتریان کمک کرده است تا خانه‌های تک‌واحدی و دوبلکس بسازند.

عیاد گفت که با توسعه این محصول مالی جدید، مشتریان می‌توانند پروژه‌های بیشتر از ساخت دوبلکس مانند پروژه‌های ساخت و ساز چند واحدی، توسعه خانه‌های شهری و پروژه‌های ساخت و ساز صنعتی را تأمین مالی کنند.

انتهای پیام
captcha