درآمدزایی میلیاردی از نمایشگاه بین‌المللی حلال مالزی
کد خبر: 4064985
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

درآمدزایی میلیاردی از نمایشگاه بین‌المللی حلال مالزی

مدیر‌عامل شرکت توسعه تجارت خارجی مالزی گفت که انتظار دارد که مجموع فروش شرکت‌های حاضر در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی حلال مالزی به 1.9 میلیارد رینگیت (431 میلیون دلار) برسد.

به گزارش ایکنا به نقل از The Star، محمد مصطفی عبدالعزیز، مدیر‌عامل شرکت توسعه تجارت خارجی مالزی ضمن بیان این مطلب گفت: هنر و فرهنگ اسلامی جدیدترین و سیزدهمین بخش در نمایشگاه بین‌المللی حلال مالزی(Mihas) است. هدف ما ارائه محصولات شرکت‌های کوچک و متوسط فعال در هنر و صنایع دستی با عناصر اسلامی است.

وی افزود: با شرکت توسعه صنایع دستی مالزی برای ترویج هنرهای اسلامی(محلی) و صنایع دستی به کشورهای خارجی از طریق پلت‌فرمی به نام Mihas Reconnect همکاری می‌کنیم.

پیش‌تر شرکت توسعه تجارت خارجی مالزی در بیانیه‌ای اعلام کرد که نمایشگاه امسال شامل جلساتی است که فرصت‌هایی را برای صادرکنندگان مالزیایی فراهم می‌کند تا در مورد بازار اطلاعات به دست آورده و با خریداران سطح بالا تعامل کنند.

در این بیانیه آمده است: علاوه بر نمایشگاه، ما برنامه‌های تأمین منابع مالی بین‌المللی را برای حدود 400 خریدار بین‌المللی سازماندهی خواهیم کرد تا جلسات تجاری به صورت مجازی یا فیزیکی با صادرکنندگان مالزیایی داشته باشند.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی حلال مالزی از 7 تا 10 سپتامبر(16 تا 19 شهریور) در مرکز تجارت و نمایشگاه بین‌المللی مالزی در کوالالامپور برگزار می‌شود.

نمایشگاه امسال دارای 1196 غرفه در 13 بخش پیشرو و به صورت آنلاین و حضوری خواهد بود. به تمام غرفه‌داران پلتفرم‌های مجازی برای نمایش محصولات خود در پلتفرم دیجیتال این نمایشگاه به مدت سه روز از جمله جلسات کاری با خریداران بالقوه ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha