ائتلاف سعودی علیه یمن نمود واقعی جنون اهریمنی است
کد خبر: 4064866
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹
عبدالملک الحوثی:

ائتلاف سعودی علیه یمن نمود واقعی جنون اهریمنی است

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به سرسپردگی رژیم‌های سعودی و امارات به آمریکا و اسرائیل، تصریح کرد: ائتلاف سعودی هیچ ارتباطی با اسلام، اصول و آرمان‌های آن ندارد و آن نمود واقعی گرایش‌های آمریکا و اسرائیل، و جنون اهریمنی است.

به گزارش ایکنا به نقل از  العالم، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در دیدار با اهالی استان الحدیده اظهار کرد: شما در این مرحله از تاریخ ملت عزیز یمن و در سایه این تجاوز، با صبوری، وفاداری و فداکاری‌های خود جزو بهترین فرزندان این کشور بودید و دشمنانی را که از استواری و صبر شما در حیرت مانده‌اند، ناامید کرده‌اید.

الحوثی افزود: تاریخ اقدامات دشمنان این استان را ثبت می‌کند و شنیع‌ترین جنایات، کشتار جمعی و تخریب هدفمند بازارها، منازل، بیمارستان‌ها، مساجد و جاده‌های استان صفحات تاریخ را سیاه‌تر می‌کند.

رهبر انصارالله با بیان اینکه محاصره یمن باعث وخامت اوضاع و بسته شدن بندر الحدیده به عنوان بزرگ‌ترین منبع امرار اهالی این استان شده، به جنایات ائتلاف متجاوز علیه ماهیگیران، که شامل آزار و شکنجه، کشتار و بازداشت خودسرانه است، اشاره کرد.

او یادآور شد: ائتلاف متحاوز در نبرد علیه ما ناعادلانه است؛ زیرا این جنگ را به طور غیرقانونی آغاز کرد این ائتلاف از همان روز آغاز این جنگ، ظالم بوده و فجیع‌ترین جنایات را علیه مردم الحدیده و دیگر استان‌ها مرتکب می‌شود.

الحوثی خاطرنشان کرد: ائتلاف متجاوز جنگ یمن را با هدف اشغال این کشور و تسلط غیرقانونی و جنایتکارانه علیه این کشور آغاز کرد و این ائتلاف هیچ ارتباطی با اسلام، اصول و آرمان‌های آن ندارد و آن نمود واقعی گرایش‌های آمریکا و اسرائیل، و جنون اهریمنی است و سرسپردگی امارات و سعودی به آمریکا و اسرائیل از آنها جنایتکارانی مستبد ساخته است.

انتهای پیام
captcha