اقامه نماز صبح مسجدالاقصی با حضور هزاران فلسطینی
کد خبر: 4064807
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

اقامه نماز صبح مسجدالاقصی با حضور هزاران فلسطینی

هزاران فلسطینی ساکن بیت‌المقدس و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ با لبیک به ندای فجر عظیم نماز صبح امروز، 27 خرداد را در محوطه‌ها و صحن‌های مسجد الاقصی اقامه کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، نماز صبح جمعه این هفته به امامت شیخ یوسف ابوسنینه، خطیب مسجدالاقصی و با شعار «با وجود تبعید همواره در مسجدالاقصی حضور داریم» برگزار شد.

هزاران فلسطینی ساکن سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸، به ویژه «تل السبع» با چندین دستگاه اتوبوس راهی بیت‌المقدس شدند، این اقدام به نشانه تاکید بر حمایت از تبعید شدگان و لزوم حضور گسترده در مسجدالاقصی و دفاع از آن صورت گرفت.

از سوی دیگر، جنبش مقاومت اسلامی حماس تأکید کرد که همه تلاش‌های دشمن صهیونیستی برای تبعید ملت فلسطین از قدس و پاسداران از مسجد الاقصی هرگز نخواهد توانست نقش این ملت و مشارکت آنان در روند مبارزه و مقاومت فراگیر را کم رنگ کند.

در همین حال، نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی سحرگاه جمعه با یورش به شرق جنین، ۳ جوان فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

منابع محلی همچنین گزارش دادند در پی این یورش، درگیری های شدیدی در این شرق جنین صورت گرفت که در جریان آن و بر اثر شلیک نظامیان صهیونیست ۱۰ فلسطینی زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام
captcha