ارائه خدمات ویژه کودکان و سالمندان در مسجدالنبی
کد خبر: 4064601
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷

ارائه خدمات ویژه کودکان و سالمندان در مسجدالنبی

در راستای رفع نیازمندی‌های سالمندان و کودکان در مسجدالنبی، چندین توافقنامه برای ایجاد تأسیسات و مراکز جدید بین مقامات مسئول در مسجدالنبی و اداره اوقاف عربستان سعودی به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری ايكنا و به نقل از روزنامه المدینه، آژانس مسجدالنبی در راستای رفع نیازمندی‌های کودکان، سالمندان و بیماران  دو توافق‌نامه با اداره كل امور اوقاف عربستان امضا كرد.

هدف از امضای این توافق‌نامه‌ها راه‌اندازی مراکزی برای نگهداری كودكان و در راستای خدمت‌رسانی به نمازگزاران و زائران مسجدالنبی بوده است.

هم‌چنین مهمان‌سراهایی را نيز برای تسهيل رفت‌وآمد  زائران سالمند و بيمار در صحن مسجدالنبی و در خروجی‌ها و ورودی‌های منتهی به آن ايجاد می‌شود.

به‌کارگیری وسایل حمل‌ونقل ویژه سالمندان و بیماران با استفاده از جدیدترین فناوری‌های مورد نیاز در منطقه پیرامون مسجدالنبی بخش دیگری از توافقاتی است که با هدف ارائه خدمات بیشتر به زائران صورت می‌گیرد.

شایان ذکر است، امضای این قراردادها و توافقات صورت گرفته بین مقامات مسئول سعودی، در راستای طرح موسوم به «چشم‌انداز 2030» عربستان سعودی است که ولیعهد سعودی در تلاش است تا از طریق اجرای پروژه‌های مدرن و جذاب تصویری متفاوت از خود برای مردم این کشور و به ویژه نسل جوان آن ارائه کند.

انتهای پیام
captcha