مستندهای سردار سلیمانی و شهید فخری‌زاده ساخته می‌شوند
کد خبر: 4060995
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۹
یک فیلمساز به ایکنا خبر داد؛

مستندهای سردار سلیمانی و شهید فخری‌زاده ساخته می‌شوند

دو مستند «دیدار در آسمان» و «پدرم فخری‌زاده» که به دو سردار شهید حاج قاسم و شهید فخری‌زاده ارتباط دارد ساخته می‌شوند.

محسن عقیلی، مستندساز در گفت‌وگو با ایکنا پیرامون کارهای جدید خود گفت: هم‌اکنون مشغول ساخت دو پروژه مستند درباره سردار سلیمانی و شهید فخری‌زاده هستم. پروژه اول «دیدار در آسمان» نام دارد. این مستند داستانی را خود کارگردانی، تهیه و نویسندگی کرده‌ام.

وی افزود: تصویربرداری این مجموعه از ابتدای سال آغاز شده است. این کار در تهران و مشهد جلوی دوربین رفته و طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده تا پایان تابستان فیلمبرداری این کار به پایان خواهد رسید. در این کار علاوه بر تصاویر تولیدی از تصاویر آرشیوی هم استفاده می‌شود.

این مستندساز تاکید کرد: قصه این مستند درباره دو جوان بسیجی است که دوست دارند حاج قاسم را ملاقات کنند. این خواسته آنها نیز، تنها زمانی به حقیقت می‌پیوند که حاج قاسم به شهادت رسیده است. اولین نمایش این کار همانند دیگر کارهایم در سالن یک سینما هویزه مشهد خواهد بود.

عقیلی درباره دیگر کارش همچنین توضیح داد: مستند داستانی «پدرم فخری‌زاده» دیگر کاری است که در حال تصویربرداری آن هستم. در این مستند تنها کارگردانی می‌کنم و تهیه‌کنندگی را محسن اسلام‌زاده بر عهده دارد. نزدیک به یکسال از آغاز فیلمبرداری این کار می‌گذارد.

وی در انتها تاکید کرد: متاسفانه پیرامون این مستند، سنگ‌اندازی‌های فراوانی انجام می‌شود به‌نحویکه مشخص نیست آیا این کار کی به پایان خواهد رسید. این مستند در تهران و چند شهر دیگر جلوی دوربین رفته است.

انتهای پیام
captcha