«به کیمیای ایمان» امام موسی صدر به نمایشگاه کتاب رسید
کد خبر: 4057823
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

«به کیمیای ایمان» امام موسی صدر به نمایشگاه کتاب رسید

کتاب «به کیمیای ایمان» ترجمه فارسی کتاب «قولو لا اله الا الله تفلحو» که مجموعه سخنرانی‌های امام موسی صدر است در 188 صفحه در نمایشگاه کتاب عرضه شد.

به کیمیای ایمان

به گزارش ایکنا، ترجمه فارسی کتاب «قولو لا اله الا الله تفلحو» مجموعه سخنرانی‌های امام موسی صدر با عنوان «به کیمیای ایمان» منتشر و در غرفه موسسه امام موسی صدر در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد.

«به کیمیای ایمان» در مجموعه 12 جلدی «گام به گام با امام» وجود نداردو از جمله صوت‌هایی از امام موسی صدر است که به‌تازگی یافت شده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«پیامبر چگونه آغاز کرد؟ نخستین گامش چه بود؟ می‌دانید که وقتی پیامبر مامور شد دعوتش را علنی کند، بالای کوه صفا رفت و به مردم گفت: من کسی را سراغ ندارم که که برای قوم خود چیزی آورده باشد، بهتر از آنچه من برای شما آورده‌ام.

پس گفت بگویید «لا اله الا الله» تا رستگار شوید. موضوع بحث ما همین جمله است. معنای این جمله چیست؟ چه ربطی بین گفتن «لا اله الا الله» و رستگاری وجود دارد؟

اطلاعات معاصر ما می‌گوید که لا اله الا الله اعتقاد است. یعنی ایمان به خدای یگانه. خب! این اعتقاد را پذیرفتیم. ارتباط آن با رستگاری و سعادت را و زندگی جاودانه و خوشبختی اجتماعی و اقتصادی انسان چیست؟

کتاب «به کیمیای ایمان» در 188 صفحه با بهای 49 هزار تومان از طرف موسسه امام موسی صدر چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

انتهای پیام
captcha