برنامه‌های فیلیپین برای تقویت گردشگری حلال
کد خبر: 4057555
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲

برنامه‌های فیلیپین برای تقویت گردشگری حلال

وزارت گردشگری فیلیپین به تازگی کمپینی را برای معرفی جاذبه‌های طبیعی، محلی و دینی جزیره مسلمان‌نشین میندانائو آغاز کرده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سان استار، وزارت گردشگری فیلیپین (DOT) اخیراً کمپین تبلیغاتی جدید خود را با نام Colors of Mindanao (رنگ‌های میندانائو) راه‌اندازی کرده است که مقاصد گردشگری، فرهنگ و هنرهای این منطقه را معرفی می‌کند.

هدف این برنامه جذب انواع مختلف مسافران شامل غواصان، ماجراجویان زیست محیطی، علاقه‌مندان به ساحل، علاقه‌مندان به تاریخ، طرفداران غذاهای متنوع و افراد مؤمن و معتقد است.

این وزارتخانه از طریق پنج دفتر منطقه‌ای در میندانائو، تعداد زیادی از تورهای سرگرم‌کننده بین منطقه‌ای و درون منطقه‌ای را ایجاد کرده که در قالب تم‌های رنگی منحصربه‌فرد برای هر محصول گردشگری معرفی شده‌اند.

به گفته برنادت رومولو پویات وزیر گردشگری فیلیپین، در حالی که هر استان در این کشور جزیره‌ای با ویژگی‌های منحصر به فرد خود شناخته شده است، میندانائو اولین بار است که تحت یک پرچم متحد می‌شود.

پویت گفت: چه بنر رنگارنگی است که هر رنگ آن یک محصول گردشگری را نشان می‌دهد که بخشی از یک برنامه بین منطقه‌ای یا درون منطقه‌ای است.

میرا پاز والدروسا ابوبکر، معاون وزارت گردشگری گفت رنگ‌ها هر کدام نشان‌دهنده یک محصول گردشگری هستند، آبی برای گردشگران علاقمند به غواصی، سبزآبی برای علاقه‌مندان به آفتاب و ساحل، سبز برای گردشگران علاقمند به بوم‌گردی، قهوه‌ای برای گردشگری مزرعه، بنفش برای فرهنگ و میراث، قرمز برای گردشگری ماجراجویی و ورزشی، نارنجی برای گردشگری غذایی و زرد برای گردشگری دینی.

والدرروسا ابوبکر گفت: این امر نشان می‌دهد که در میندانائو، رنگین کمانی از رنگ برای هر مسافر وجود دارد که باید آن را امتحان کند. کمپین گردشگری جدید پنج منطقه میندانائو، یعنی: شبه جزیره زامبوانگا، میندانائوی شمالی، منطقه داوائو، سوکسسکسارگن و کاراگا را پوشش می‌دهد.

این کمپین توسط پنج دفتر گردشگری منطقه‌ای در تلاش برای تقویت وحدت در تنوع، پایداری، فراگیری و گردشگری مترقی نه تنها در میندانائو بلکه در کل کشور تدوین شده است.

پویات گفت: این کمپین به موقع و قابل توجه است زیرا ما به تازگی اجازه ورود گردشگران بین المللی را صادر کردیم. به گفته او، این کمپین همچنین بر گردشگری حلال و مسلمان پسند که یکی از روبه رشدترین بخش‌های گردشگری در جهان است، تاکید می‌کند. وی افزود: گردشگری حلال توجه ویژه‌ای به جاذبه‌ها و غذاهای میندانائویی خواهد داشت و به رونق اقتصاد گردشگری آن کمک می‌کند.

وی افزود: زمان آن فرا رسیده است که مسافران و گردشگران، میندانائو را به عنوان یکی از مقاصد برتر گردشگری فیلیپین در نظر بگیرند. این جزیره دارای انبوهی از مقاصد زیبا، مکان‌های تاریخی و شگفتی‌های فرهنگی است.

انتهای پیام
captcha