تجمیع صدور مجوز چاپ و نشر قرآن کریم
کد خبر: 4050570
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
معافی خبر داد:

تجمیع صدور مجوز چاپ و نشر قرآن کریم

معاون نظارت بر چاپ و نشر سازمان دارالقرآن الکریم گفت: از تاریخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ مجوز چاپ و نشر مصاحف تهیه شده به شیوه مرکز طبع و نشر قرآن کریم توسط سازمان دارالقرآن الکریم صادر می ­شود.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان دارالقرآن الکریم، میثم معافی، معاون نظارت بر چاپ و نشر سازمان دارالقرآن الکریم در خصوص تجمیع شدن صدور مجوز چاپ و نشر قرآن اظهار کرد: با عنایت به بند ۹ از ماده ۲ تفاهم‌نامه جامع همکاری مشترک میان سازمان دارالقرآن و مرکز طبع و نشر قرآن که در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ به امضای طرفین رسیده است، از تاریخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ مجوز چاپ و نشر مصاحف تهیه شده به شیوه مرکز طبع و نشر قرآن توسط سازمان دارالقرآن الکریم صادر می‌شود.

معافی گفت: بنابر این است که نحوه اجرای این تفاهم‌نامه در اولین جلسه تخصصی فیمابین بررسی و تبیین شود، لیکن به طور کلی، عموم ناشرانی که مستقیماً به سازمان مراجعه کرده و متقاضی چاپ مصاحف مرکز طبع و نشر هستند لازم است قبل از شروع عملیات تصحیح، رضایت‌نامه مرکز را به سازمان ارائه کنند.

وی بیان کرد: با توجه به وجود تجربیات تخصصی قبل، استثنائاتی برای تسریع در کار نیز تدبیر شده است که پس از مشخص شدن آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
معافی گفت: اعتبار این سند یکسال است و در صورت تمایل طرفین مدت اجرای آن قابل تمدید است.
انتهای پیام
captcha