حافظ قرآن بنگلادشی: پدرم مشوقم بود
کد خبر: 4039957
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

حافظ قرآن بنگلادشی: پدرم مشوقم بود

شرکت کننده بنگلادشی هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام پدرش را اولین مشوق فراگیری قرآن کریم بیان کرد و گفت: حفظ قرآن را در مؤسسه معروف مرکز فیضل قرآن که مؤسسه معروفی در داکاست بنگلادش است، انجام دادم.

صالح احمد تکریم دانش‌آموز سریلانکایی، حافظ قرآنبه گزارش ایکنا، دومین روز رقابت‌های هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی دانش‌آموزان جهان اسلام با اجرای  صالح احمد تکریم دانش‌آموز سریلانکایی، حافظ قرآن همراه بود.

وی با اشاره به اینکه نخستین معلم قرآنم، پدرم بود، گفت: اولین ارتباط من با کلام وحی، با هدایت وی بوده است و من تحصیلات ابتدایی را نزد ایشان فرا گرفته ام.

احمد تکریم بیان کرد: در ادامه فرآیند یادگیری ام برای حفظ قرآن به مؤسسه معروف مرکز فیضل قرآن که مؤسسه معروفی در شهر داکاست بنگلادش است، رفتم و توانستم حافظ کل قرآن کریم شوم.

وی اضافه کرد: در آینده امیدوارم یک محقق اصیل قرآنی شوم تا در جهت گسترش قرآن خدمت کنم. از اینکه توانستم به مسابقات جهانی کشور ایران راه پیدا کنم، بسیار خرسندم و امیدوارم بتوانم توفیق رتبه برتر را در جهان کسب کنم.

این دانش‌آموز بنگلادشی در پایان گفت: شناختی که از کشور پهناور ایران دارم، برگرفته از توصیف معلمانم از زیبایی و مردم مهربانش است که به عنوان یک الگوی اسلامی در جهت ترویج و گسترش اسلام تلاش می کند.

انتهای پیام
captcha