حفظ سه ساله قرآن توسط نوجوان ساحل عاج
کد خبر: 4039955
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵

حفظ سه ساله قرآن توسط نوجوان ساحل عاج

حافظ قرآن کریم شرکت کننده از ساحل عاج در هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام گفت: در مدت 3 سال کل قرآن کریم را حفظ کردم.

سو ابراهیمبه گزارش ایکنا، دومین روز رقابت‌های هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی دانش‌آموزان جهان اسلام با اجرای سو ابراهیم، دانش‌آموز 16 ساله ساکن شهر ابیجان کشور ساحل عاج همراه خواهد بود. وی طی سه سال توانست قرآن را حفظ کند.

وی گفت: در کشور من مراکز اسلامی برای آموزش و تدریس قرآن به مسلمانان وجود دارد اما من در این مراکز شرکت نکردم و توانستم خودم با پشتکار و تلاش قرآن کریم را حفظ کنم.

ابراهیم با اشاره به اینکه هدفش تعلیم و گسترش یادگیری قرآن به دیگران است، گفت: قرآن باید در زندگی ما جاری باشد و بتوانیم در همه احوال در پناه قرآن و عمل به دستورانت کلام خدا باشیم.

این دانش‌آموز ساحل عاجی شرکت کننده در هفتمین مسابقات بین المللی قرآن کریم، گفت: شناخت من از جمهوری اسلامی ایران بر اساس شخصیت والای امام خمینی(ره) است که نقش الگویی برای همه مسلمانان جهان در عصر حاضر را دارد و بعد از ارتباط و راهیابی به مسابقات جهانی ایران، شناختم از این کشور اسلامی بیشتر شده است و از خدای متعال می خواهم ایران و مردم ایران را در پناه قرآن حفظ کند.

انتهای پیام
captcha