جزئیات برگزاری آیین اختتامیه مسابقات بین‌المللی قرآن ایران
کد خبر: 4039747
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

جزئیات برگزاری آیین اختتامیه مسابقات بین‌المللی قرآن ایران

آیین اختتامیه مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران امشب، 14 اسفندماه با سخنرانی رئیس‌جمهور و تجلیل از نفرات برتر برگزار می‌شود.

مسابقات بین‌المللی قرآن ایران

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیین اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، هفتمین دوره مسابقات دانش آموزان جهان اسلام و پنجمین دوره مسابقات نابینایان جهان اسلام، عصر امروز، 14 اسفندماه در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

این مراسم از ساعت 19:30 با تلاوت هادی موحدامین، حائز رتبه نخست رشته قرائت این دوره و اجرای احمد نجف و مجید یراقبافان آغاز می‌شود و در ادامه حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به حاضران خیرمقدم می‌گوید.

سپس کلیپی از روند این دوره از مسابقات پخش می‌شود. در بخش دیگر این برنامه محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی خواهد داشت. بخش دیگر این آیین، قرائت بیانیه هیئت داوران توسط حیدر کسمایی، رئیس هیئت داوران این دوره از مسابقات است.

در ادامه گروه اهل بیت(ع) به سرپرستی هادی آرزم به اجرای مدیحه‌سرایی می‌پردازد. سپس مراسم اهدای جوایز به نفرات برتر این دوره از مسابقات برگزار می‌شود.

سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، برنامه پایانی این مراسم است.

مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن ایران تا 13 اسفندماه هر روز از ساعت ۱۹ تا ۲۲:۳۰ در سالن حوزه هنری برگزار شد. 

انتهای پیام
captcha