انقلاب اسلامی نسخه نجات بشر امروز است
کد خبر: 4029763
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

انقلاب اسلامی نسخه نجات بشر امروز است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: انقلاب اسلامی نسخه‌ای برای معالجه انسان امروزی است اما موانعی وجود دارد که مهم‌ترین آن بیماری‌های نفسانی است.

حجت الاسلام  سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز،  ۲۹ دی‌ماه در دیدار مسئولان کمیته‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در خراسان‌جنوبی با اشاره به سالروز شهادت شهید نواب صفوی، گفت: نسخه قانون اساسی این انقلاب دوای درد بشر است و شهید نواب صفوی و یارانش برای درهم شکستن خفقان و استبداد، خون خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند تا درخت انقلاب پربارتر شود.

وی بیان کرد: قتل‌ عام ملت‌ها، ویرانی شهرها، سوزاندن خانه‌ها، ناپدید شدن ده‌ها هزار کودک پناهنده با وجود سازمان ملل و شورای امنیت همه آن امری است که ما در مقابل انقلاب می‌بینیم؛ حال آنکه انقلاب یک نسخه درمانی است و این قتل و غارت‌ها درمانی برای جوامع ندارد.

امام‌جمعه بیرجند افزود: بعد از شکل‌گیری جنگ جهانی دوم، بی‌غیرتی و نوکر معابی برخی‌ها باعث شد ورود متفقین به ایران هزینه‌های عظیمی را بر ملت هموار کند و در این مدت از قتل و جنایت و قحطی فروگذار نکردند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: بشر راهی جز برگشت به خود ندارد در غیر این صورت تباه می‌شود و باید دانست که انقلاب به‌عنوان نسخه نجات بشر برای مقدمه خوب است اما نتیجه نهایی عمل به نسخه است.

امام‌جمعه بیرجند بیان کرد: تجربه نشان داده که بشر هر زمان دنبال هواهای نفسانی بوده، خود را هلاک کرده است، اما امیدواریم تجربه ۴۰ ساله انقلاب باعث شود که هرکس از رفتن در مسیری که هوای نفس باشد خودداری کند، چراکه انقلاب در جای خود پویاست اما تار و پود هواهای نفسانی آن را زمین می‌زند.

انتهای پیام
captcha