رویش‌ نسل قرآنی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است + عکس
کد خبر: 4029265
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

رویش‌ نسل قرآنی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است + عکس

امام‌جمعه بوشهر گفت: رویش‌های نسل قرآنی و مهدوی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است و باید در این حوزه و به‌خصوص بنیاد خانواده‌ها سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های مستمر داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر، امروز، ۲۷ دی‌ماه، در دیدار با اعضای مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شمس‌الضحی بوشهر که در مجتمع فرهنگی و پژوهشی آدینه کوی شهید مدرس برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین کارهای راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون و در شرایط کنونی که هر روز اهمیت و شدت بیشتری پیدا می‌کند، تربیت منابع انسانی کارآمد برای حفظ انقلاب، پیشرفت و تمدن‌آفرینی است.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: مهمترین جغرافیای تولید منابع انسانی، مدارس است و هر چقدر سن دانش‌آموزان کمتر باشد و در مقاطع پایین‌تر مدارس باشند، اثر کارهای تربیتی بر روی آنها بیشتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه نیروهای انقلابی در عرصه تأسیس مدارس تراز انقلاب اسلامی در بوشهر کوشش کنند، افزود: این کار هم باعث ایجاد اشتغال و هم باعث تولید منابع انسانی کارآمد برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه کار تربیتی در تمام رده‌ها و مناطق به‌ویژه مدارس بسیار مهم است، تصریح کرد: خیلی خوشحالم که شما عزیزان این نگاه را دارید و می‌خواهید این کار بزرگ را انجام دهید و این نیاز به تلاش، همت‌های ویژه و کار جهادی دارد.

وی بیان کرد: رویش‌های نسل قرآنی و مهدوی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است و باید در این حوزه و به‌خصوص بنیاد خانواده‌ها سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های مستمر داشته باشیم و نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر همین اساس و منظومه خانواده‌محوری و تربیت نسل دینی و انقلابی است.

سیده‌فردوس رضوی

انتهای پیام
captcha