کتاب قرآنی وزیر اوقاف مصر در نمایشگاه قاهره عرضه می‌شود
کد خبر: 4028925
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

کتاب قرآنی وزیر اوقاف مصر در نمایشگاه قاهره عرضه می‌شود

کتاب عربی «الکمال والجمال فی القرآن الکریم: کمال و زیبایی در قرآن کریم» تألیف محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر در پنجاه وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب قاهره عرضه می‌شود.

کتاب قرآنی وزیر اوقاف مصر در نمایشگاه قاهره عرضه می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از المصری الیوم، پنجاه وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب قاهره از 26 ژانویه برابر با ششم بهمن‌ سال جاری در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های بین‌المللی منطقه «التجمع الخامس» برگزار می‌شود و تا 6 فوریه 2021 برابر با 17 بهمن‌ ادامه دارد.

یونان مهمان افتخاری نمایشگاه اعلام شده است و این نمایشگاه با فعالیت‌های فرهنگی و هنری متنوعی همراه خواهد بود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور پیشگیری از کرونا برگزار می‌شود.

کتاب «کمال و زیبایی در قرآن کریم» در غرفه وزارت اوقاف مصر این دوره از نمایشگاه عرضه می‌شود، در این کتاب ابعاد مختلف کمال و زیبایی در قرآن مانند صبر، بخشش، سعی و تلاش، پوشش زیبا، کلام زیبا، سلام و احوال‌پرسی زیبا برای مخاطب تبیین شده است.

این کتاب همچنین زیبایی و کمال را در جملات قرآن و اسلوب‌بندی آیات قرآن مورد توجه قرار داده و تأکید کرده است آنچه حذف شده، ذکر و بیان آن مناسب نبوده و آنچه ذکر شده، حذف آن مناسب نبوده است.

این کتاب در پایان تأکید می‌کند که قرآن کریم صادق‌ترین، زیباترین و شیرین‌‌ترین کلام است و چه کسی گفتار و سخنی صادقانه‌تر از خداوند دارد.

انتهای پیام
captcha