آغاز هشتمین دوره طرح سرگذشت‌پژوهی شهدای دانش‌آموز در کشور
کد خبر: 4028880
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

آغاز هشتمین دوره طرح سرگذشت‌پژوهی شهدای دانش‌آموز در کشور

مسئول دبیرخانه ملی همکلاسی آسمانی از آغاز طرح هشتمین دوره سرگذشت‌پژوهی شهدای دانش‌آموز در سراسر کشور خبرداد.

همکلاسی آسمانی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حسین میرشریف، مسئول دبیرخانه ملی همکلاسی آسمانی، هدف از اجرای هشتمین دوره سرگذشت‌پژوهی شهدای دانش‌آموز را الگوگیری و الگوپذیری دانش‌آموزان از شهدای دانش‌آموز دانست و اظهار کرد: قرار است این طرح با محوریت هر انجمن یک شهید برگزار شود.

مسئول دبیرخانه ملی همکلاسی آسمانی افزود: در این طرح انجمن‌های اسلامی مدارس پسرانه با انتخاب یک شهید دانش‌آموز از شهر و منطقه خودشان، با این شهید عهد بسته و دفترچه‌ای را با عنوان سند عاشقی امضا خواهند کرد.

وی بیان کرد: پس از عهد با شهید و امضای سند عاشقی، دانش آموزان باید در طول سال تحصیلی جاری، ضمن سرگذشت‌پژوهی از آن شهید دانش‌آموز با ایجاد گروه‌های دانش‌آموزی، تولیدات رسانه‌ای را در قالب گنجواره تهیه خواهند کنند.

میرشریف تصریح کرد: اختتامیه این طرح همزمان با برگزاری کنگره ملی شهدای دانش آموز در یکی از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس برگزار و از برگزیدگان آن در تابستان ۱۴۰۱ تجلیل خواهد شد.

مسئول دبیرخانه ملی همکلاسی آسمانی گفت: هشتمین دوره سرگذشت پژوهی شهدای دانش‌آموز ویژه دانش‌آموزان پسر مدارس متوسطه دوره اول و دوم نیز برگزار خواهد شد.

یادآوری می‌شود دانش آموزان می‌توانند از هم اکنون تا پایان دی ماه وارد پرتال ملی همکلاسی آسمانی به نشانی https://hamkelasi.ayandehsazan.ir/ شده و ثبت نام کنند و در طرح‌های مختلف همکلاسی آسمانی شرکت نمایند.
انتهای پیام
captcha