3 زلزله در کمتر از 24 ساعت / خساراتی گزارش نشده است
کد خبر: 4028859
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰

3 زلزله در کمتر از 24 ساعت / خساراتی گزارش نشده است

ساعت 6:19 و 6:55 دو زلزله مناطق خلیج فارس و استان آذربایجان شرقی را لرزاند. روز گذشته نیز در منطقه سیرچ کرمان زلزله به وقوع پیوست که هیچ یک خساراتی در پی نداشته است.

3 زلزله در کمتر از 24 ساعت/ خساراتی گزارش نشده است

به گزارش ایکنا، مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امدادونجات هلال‌احمر اعلام کرد: ساعت ۶:۱۹ صبح امروز یکشنبه ۲۶ دی، زلزله‌ای با قدرت ۴.۸ ریشتر در عمق ١٠کیلومتری استان بوشهر، حوالی جزیره خارک داخل خلیج فارس را لرزاند.

تیم‌های ارزیاب هلال احمر برای بررسی وضعیت به این منطقه اعزام شدند که بررسی‌ها نشان داد زلزله خسارتی در پی نداشته است.

همچنین مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امدادونجات هلال‌احمر از وقوع زلزله در مرز کشور آذربایجان و استان آذربایجان شرقی خبر داد و اعلام کرد: ساعت ۶:۵۵ صبح امروز، زمین لرزه‌ای با قدرت ۴.۵ ریشتر و در عمق شش کیلومتری مرز کشور آذربایجان و استان آذربایجان شرقی، حوالی خمارلو را لرزاند. تیم‌های ارزیاب برای بررسی به این منطقه نیز اعزام شد‌ه‌اند و تاکنون گزارشی مبنی بر خسارت‌های احتمالی گزارش نشده است.

یادآوری می‌شود، روز گذشته نیز زمین لرزه‌ای با قدرت ۵/۱ دهم ریشتر با عمق ۱۲ کیلومتری حوالی سیرچ کرمان را لرزاند که طبق گزارش‌های اولیه تیم‌های ارزیاب خانه هلال و امدادی در روستاهای جوشان، حسن آباد، پوزه کوه، چارفرسخ، فوسک و کشوتیه تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر وجود خسارت اعلام نشده است.

انتهای پیام
captcha