اصلی ترین آرمان در نظام مقدس جمهوری اسلامی، برقراری عدالت است
کد خبر: 4027980
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون:

اصلی ترین آرمان در نظام مقدس جمهوری اسلامی، برقراری عدالت است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از اصلی ترین آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی برقراری عدالت است، ما در نظام جمهوری اسلامی، خادمان مردم هستیم.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، سید محمدرضا حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، رسیدگی به مردم به ویژه محرومان را از دیگر اهداف انقلاب اسلامی دانست و گفت: این انقلاب برای تقسیم عادلانه امکانات، فرصت ها و استقرار ارزش های الهی که مهم ترین آن ها عدالت است، صورت گرفت.

وی ادامه داد: زمانی که هدف از انقلاب اسلامی را درک کردیم، فلسفه خدمت ما نیز مشخص می شود و خدمت ما عبادت تلقی خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمامی مدیران نظام اسلامی و وزارت مردم باید تغییر را از خود شروع کنند تا بتوانیم فرایندهای جاری سیستم را به نفع مردم تغییر دهیم؛ قسمت عمده ای از اشکالات سیستم، به مدیران برمی گردد، اگر خود را اصلاح کنیم سیستم نیز اصلاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: مدیران، باید مدام مهارت های خود را تقویت کنند و از منافع خود به نفع مردم بگذرند.

حسینی تصریح کرد: کارگزاران در وزارت مردم باید به این درک برسند و بدانند که مردم و ارباب رجوع، ولی نعمت آن ها هستند و تمامی مدیران ما باید مردمی بوده و هر آن چیزی که مانع ارتباط با مردم می شود را از میان بردارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه درک اهداف انقلاب اسلامی در سلسله مراتب اداری و در نهایت کمک مردم به مسئولان تاثیرگذار است، افزود: باید قوانین و مقررات تبعیض آمیز را از میان برداشت.

وی بر ارتقای مهارت های مدیریتی مدیران تاکید و تصریح کرد: برای رفع مشکلات مردم عزیز کشورمان باید برنامه داشته باشیم.

حسینی با تاکید براینکه شورای هماهنگی مدیران شورای قدرتمندی در استان است، اظهار داشت: در شورای هماهنگی باید آرمان های مدیران درنظام مقدس جمهوری اسلامی مرور شود و قدر و منزلت خود را بدانیم که ما کارگزار کدام نظام هستیم، برای خدمت به مردم انتخاب شده ایم و چگونه با هم فکری و هم افزایی و به کار گیری ظرفیت ها می توانیم مشکلات مردم را رفع  و به آنها خدمت کنیم.

انتهای پیام
captcha