دو شهید گمنام در منطقه 13 تشییع و خاکسپاری می‌شوند
کد خبر: 4026219
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
به مناسبت  شهادت حضرت زهرا (س)

دو شهید گمنام در منطقه 13 تشییع و خاکسپاری می‌شوند

شهردار منطقه 13 با اشاره به برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام با عنوان «لاله‌های زهرایی» در منطقه 13 از اجرای پروژه ساخت یادمان این شهدا در بوستان سیمرغ خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط  عمومی شهرداری منطقه 13؛ علی احمدی، شهردار این منطقه با بیان اینکه تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گمنام سبب برکت است افزود: این دومین بار است که منطقه 13 میزبان شهدای دوران دفاع قدس است و عزم مجموعه شهرداری منطقه برای میزبانی شایسته از این کبوتران سبکبال دفاع مقدس جزم است.

او با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی ستاد تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در منطقه اضافه کرد: در این جلسات، هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری منظم و با شکوه این برنامه با حضور جمعی از مدیران شهری و نمایندگانی از پلیس راهور، نیروی انتظامی، تبلیغات اسلامی، اورژانس، بسیج ناحیه کمیل صورت گرفته است.

شهردار منطقه ادامه داد: در حال حاضر عملیات عمرانی ساخت یادمان این شهدا در بوستان سیمرغ از سوی معاونت فنی و عمرانی منطقه آغاز شده و پس از تشییع و خاکسپاری تکمیل می‌شود. 

دو شهید گمنام در منطقه 13 تشییع و خاکسپاری می‌شوند

علی احمدی با بیان اینکه پیکر دو شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس روز پنجشنبه 16 دی وارد محدوده شهرداری منطقه 13 شده و آئین وداع با آنها در مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار می‌شود یادآور شد: این شهدای گمنام، ساعت 9 صبح روز جمعه 17 دی از مقابل مسجد انصار الحسین (ع) واقع در خیابان پنجم نیروی هوایی تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

علی احمدی خاطر نشان کرد: بدون تردید با پیروی از راه و مکتب شهدا از بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها، مصون خواهیم بود.

شهردار منطقه 13 با دعوت از شهروندان تهرانی برای شرکت در این مراسم، حضور آنها را فرصت مناسبی برای تجدید بیعت با شهدا، امام و رهبری دانست.

دو شهید گمنام در منطقه 13 تشییع و خاکسپاری می‌شوند

انتهای پیام
captcha