بزرگداشت شهید سلیمانی و المهندس در تونس برگزار شد
کد خبر: 4024696
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

بزرگداشت شهید سلیمانی و المهندس در تونس برگزار شد

جمعی از احزاب سیاسی و نهادهای جامعه مدنی در تونس به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نشست هم‌ادیشی برگزار کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از ایرنا، شبکه المنار لبنان گزارش داد، این همایش که به عنوان «رهبران شهید و مقاومت در برابر تعدی صهیونیستی _ تروریستی و آمریکایی» نام‌گذاری شده بود، بیانگر آن است که این شهیدان در قلب شرکت‌کنندگان در این همایش جای گرفته‌اند.
المنار گزارش داد: در اینجا و در قلب تونسی‌ها، یاد و خاطره دو شهید بزرگوار در رگ‌های مردم این کشور و و در وجدان میلیون‌ها فرد زنده است و نمی‌میرد.
بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی، سردار قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران، ابومهدی المهندس معاون سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.
این حمله و جنایت با دستور مستقیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری وقت آمریکا انجام شد.
به دنبال حمله تروریستی ارتش ایالات متحده به خودروی سردار سلیمانی و المهندس و همراهانشان در فرودگاه بغداد که به شهادت همه آنها انجامید، جمهوری اسلامی ایران بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ با حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد و برخی منافع دیگر آمریکا در عراق انتقام سخت وعده داده شده را از آمریکایی‌ها آغاز کرد.
انتهای پیام
captcha