چهارمین نشست رویداد فرهنگی هنری چهار فصل قرآنی برگزار می‌شود
کد خبر: 4018921
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
همزمان با روز دانشجو

چهارمین نشست رویداد فرهنگی هنری چهار فصل قرآنی برگزار می‌شود

نشست مجازی با عنوان اخلاق پیامبر(ص) از منظر قرآن با رویکرد وحد‌ت‌بخشی، ۱۶ آذرماه همزمان با روز دانشجو و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی‌زاده برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، نشست تخصصی با عنوان «اخلاق پیامبر(ص) از منظر قرآن با رویکرد وحدت بخشی» به‌مناسبت فرارسیدن روز دانشجو، سه‌شنبه، ۱۶ آذرماه به‌صورت مجازی و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی‌زاده برگزار می‌شود.

این برنامه از نشست‌های رویداد فرهنگی‌ ـ‌ هنری چهار فصل قرآنی با موضوع «صلح و مهربانی در قرآن» است که به همت معاونت ترویج و توسعه سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و با مشارکت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برپا می‌شود.

علاقه‌مندان جهت حضور در این نشست می‌توانند سه‌شنبه، ۱۶ آذرماه، ساعت 19 از طریق نشانی اینترنتی amjad.jde.ir/isqa وارد سامانه آموزشی جهاددانشگاهی شده و با عنوان جلسه «چهار فصل قرآنی» و رمز عبور «۶۵۴۳۲۱» از محتوای این نشست استفاده کنند.

یادآوری می‌شود، اولین نشست این رویداد با موضوع لزوم وحدت مسلمانان در عصر حاضر، دومین نشست این طرح با عنوان سیره وحدت‌بخش معصومین‌(ع) و سومین نشست این برنامه با عنوان پیامبر اکر‌م(ص) منادی صلح و آشتی، با استقبال خوب دانشجویان و علاقه‌مندان این حوزه در آبان‌ماه سال جاری برگزار شد.

در رویداد فرهنگی ـ هنری چهار فصل قرآنی، با توجه به رویداد‌های مهم هر فصل از سال، به موضوع خاصی اختصاص یافته است و تمامی برنامه‌های اجرایی در این رویداد حول آن موضوع خواهد بود و مخاطبان آن نیز تمامی دانشجویان علاقه‌مند به موضوع هستند. بر همین اساس، تمامی علاقه‌مندان به رویداد‌های فرهنگی و هنری می‌توانند ضمن عضویت در شبکه فعالان قرآنی دانشجویی از طریق پایگاه اینترنتی www.isqa.ir در این طرح شرکت کنند.

در این طرح، بخش‌های مختلفی از جمله برگزاری نشست‌های مختلف قرآنی، مسابقه کتابخوانی، جلسات تدبر در قرآن، فراخوان آثار هنری و آموزش‌های مختلف در حوزه مهارت‌های فردی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است تا ضمن آشنایی با موضوع فصل و ارتباط آن با قرآن، مجموعه‌ای از مهارت‌های فردی نیز در کنار این مفاهیم را هم آموزش ببینند.
چهارمین نشست رویداد فرهنگی هنری چهار فصل قرآنی برگزار می‌شود
انتهای پیام
captcha