برگزاری جلسات حضوری و مجازی آموزش عمومی قرآن «سعید حاجیان»
کد خبر: 4018880
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

برگزاری جلسات حضوری و مجازی آموزش عمومی قرآن «سعید حاجیان»

جلسات آموزش عمومی قرآن سعید حاجیان؛ حافظ، قاری ممتاز و مدرس قرآن با توجه به روند نزولی کرونا به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

 آموزش عمومی قرآن «سعید حاجیان»به گزارش ایکنا، جلسات آموزش عمومی قرآن، «سعید حاجیان»، حافظ، قاری ممتاز و مدرس قرآن کریم طی ایام هفته به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.

بنابر این گزارش، جلسه این استاد جمعه‌ها از ساعت 9 تا 10:30 در مؤسسه سدید واقع در خیابان ایران، کوچه سنگ نبش کوچه قریب و پنجشنبه‌ها در حسینیه شهید خوشرو واقع در خیابان پیروزی، خیابان زینتی افخم، میدان سرآسیاب دولاب، خیابان شهید پورعبدی از ساعت 19 تا 21 و جلسه دیگری نیز چهارشنبه‌ها از ساعت 19 به صورت خانگی در خیابان شهید مدنی شمالی، روبروی خیابان لشکر، کوچه شهید قاسمی، کوچه مجاهد، پلاک پرچم به صورت حضوری برگزار می‌شود.

سعید حاجیان دو جلسه خانگی نیز به صورت غیرحضوری و مجازی دارد؛ یکی از این جلسات جمعه‌ها از ساعت 9 تا 10:30 در زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان کیهان، کوچه شارستان سوم، پلاک ۹، واحد منفی ۱ و دیگری همان روز از ساعت 21 در خیابان دربند، خیابان احمدی زمانی‌غربی، روبروی کوچه هرمز، پلاک ۱۳ واحد ۵ غربی، کمی بالاتر از مسجد آیت‌الله ضیاء آبادی، برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، این حافظ و قاری قرآن پیش از ایام کرونا دارای جلسات آموزش عمومی شنبه‌ها در حسینیه‌پورعطا واقع در خیابان ری، پنجشنبه‌ها در حسینیه سیدالشهدا خیابان کارون و یکشنبه‌ها در مسجد آل‌یس، خیابان خواه عبدالله انصاری بود که در حال حاضر تعطیل است.

انتهای پیام
captcha