طرح تفسیرخوانی ماهانه ذکر مبارک وارد مرحله هشتم شد
کد خبر: 4018370
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵

طرح تفسیرخوانی ماهانه ذکر مبارک وارد مرحله هشتم شد

هشتمین مرحله طرح تفسیرخوانی ماهانه ذکر مبارک از سوی کانون‌های قرآن و عترت پردیس‌های مختلف دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

طرح تفسیرخوانی ذکر مبارکبه گزارش ایکنا، هشتمین مرحله طرح تفسیرخوانی ماهانه ذکر مبارک از سوی کانون‌های قرآن و عترت پردیس‌های شهید رجایی فارس، امام جعفرصادق(ع) ایلام، زینب‌کبری(س) اراک، شهید ‌باهنر کرمان و فارس دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

منبع این مسابقه کتاب ذکر مبارک است که حاوی خلاصه‌ای کامل از تمام تفاسیر موجود است. محتوای مسابقه شامل مطالعه ۱۰ صفحه از کتاب ذکر مبارک در هر ماه است و مرحله هشتم به مطالعه صفحات 71 تا 80 اختصاص دارد.

آزمون این مرحله حاوی 16 سؤال شامل 10 سؤال مربوط به تفسیر، 5 سؤال مربوط به واژگان و 1 سؤال مربوط به تحلیل است.

این آزمون در روز دهم دی‌ماه 1400 از ساعت 15 تا 18 به مدت 20 دقیقه برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان تا 24 آذرماه به منظور ثبت نام مهلت دارند.

علاقه‌مندان به منظور ثبت‌نام می‌توانند به شماره 09172248712 در پیام‌رسان واتساپ یا به شناسه @alireza_a123 در ایتا پیام دهند. منبع این مسابقه نیز در کانال اینستاگرامی گروه منهاج به نشانی https://instagram.com/menhaj_group.ir موجود است. افرادی که در مراحل قبل شرکت نکرده‌اند نیز می‌توانند در این مرحله ثبت نام و شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha