فرهنگ‌سازی در حیطه سبک زندگی؛ هدف اصلی مؤسسه پیامبر اعظم(ص)
کد خبر: 4017659
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰

فرهنگ‌سازی در حیطه سبک زندگی؛ هدف اصلی مؤسسه پیامبر اعظم(ص)

مدیرعامل مؤسسه قرآنی پیامبر اعظم(ع) از برگزاری کلاس‌های آموزش عمومی از سوی این مؤسسه خبر داد و گفت: هدف ما فرهنگ‌سازی در خانواده‌ها است و در حیطه سبک زندگی، کلاس‌های بسیاری برگزار می‌کنیم.

مؤسسه پیامبر اعظمفرخ‌لقا پورمختار، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت پیامبر اعظم(ع) در گفت‌وگو با ایکنا، در رابطه با این مؤسسه، بیان کرد: سابقه کاری ما 20 سال است، اما از سال 92 به طور رسمی مؤسسه را با نام مؤسسه پیامبر اعظم(ص) در سازمان تبلیغات اسلامی ثبت کردیم.

وی افزود: تمام آموزش‌های عمومی مثل قرائت، روخوانی و روان‌خوانی و مفاهیم و تفسیر را داریم، اما به صورت اختصاصی روی تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه کار می‌کنیم و کارگاه‌های ترجمه قرآن را نیز داریم. بخش‌های دیگری نیز مثل کلاس احکام، کلاس حفظ و کلاس قرائت را نیز داریم.

پورمختار اظهار کرد: هدف ما فرهنگ‌سازی در خانواده‌ها است و در حیطه سبک زندگی کلاس‌های بسیاری برگزار می‌کنیم؛ مخاطبان ما از سنین 9 تا 50 ساله هستند و سعی می‌کنیم خانواده‌ها را با استفاده از این آموزش‌ها به آرامش برسانیم.

مدیرعامل مؤسسه قرآنی پیامبر اعظم(ع) گفت: در منطقه‌ای که هستیم، آموزشگاه موسیقی و زبان قرار دارد، اما چون روی خانواده‌ها کار کرده‌ایم، آن‌ها دوستان خود را نیز به مؤسسه دعوت کرده‌اند. چون نام مؤسسه ما پیامبر اعظم(ص) است برای اینکه نام پیامبر روی زمین نیفتد ما هیچ‌گونه تبلیغاتی چاپ نمی‌کنیم.  تبلیغ مؤسسه ما از طریق خانواده‌هاست؛ الان در یکی از گروه‌هایمان 181 شاگرد داریم که به صورت آنلاین و آفلاین از مطالب استفاده می‌کنند.

یادآور می‌شود، این مؤسسه قرآنی در استان البرز، میدان سپاه، به سمت سه راه و جنب بانک سپه کنونی واقع شده است.

انتهای پیام
captcha